Київське "Динамо" розробляє внутрішню криптовалюту для своїх уболівальників. З її допомогою фани команди зможуть придбати ряд товарів і послуг клубу. Для реалізації цього проекту український футбольний клуб звернувся до блокчейн-компанії Moonwalk, яка створює для брендів власну цифрову економіку – повідомляє Business wire.
Читайте також: Колядки у капітана "Динамо": дружина Сидорчука показала домашнє відео
Своя цифрова екосистема дозволить футбольному клубу краще взаємодіяти з фан-спільнотою, а також збільшити дохід під час пандемії і порожніх стадіонів. Для більшого залучення уболівальників "Динамо" надасть їм доступ до ряду заходів клубу і брендованих товарів, розрахунок за які можливий тільки цифровими токенами.
Фото: REUTERS/Valentyn Ogirenko
Цифрові токени "Динамо" можна буде застосовувати при розрахунках на стадіоні та цифровому торгівельному майданчику, а "заробляти" їх можна при взаємодії з командою. Наприклад, їх можна буде отримати завдяки активностям у соціальних мережах або участі в інтелектуальних іграх.
/ Фото: Офіційний сайт ФК "Динамо"В тренді
Помер знаменитий футболіст "Роми"
Запуск криптовалюти планується на початку 2021 року. Крім безпосередньо "Динамо", до цифрової системи киян приєднаються також партнери та спонсори клубу.
Раніше тренер київського "Динамо" потрапив до топ-5 багатіїв Румунії.
Дивіться, як "Динамо" переграло "Ференцварош"
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше