Ніколя Анелька ще не може грати через жест, показаний рік тому

13 жовтня 2014, 20:35

Знаменитий нападаючий досі не відбув п'ятиматчеву дискваліфікацію

Нападаючий "Мумбай Сіті" Ніколя Анелька поки не може грати за новий клуб, поки ФІФА не зніме з нього дискваліфікацію за жест, продемонстрований ще в грудні 2013 року.

Реклама

Тоді форвард, який виступав у складі "Вест Бромвіча", вразивши ворота "Вест Хема" у матчі чемпіонату Англії (3: 3), показав жест відомого французького коміка Дьєдонна, який означає загальноприйняте антисемітське вітання. Пізніше він пояснив у своєму твіттері, що лише скопіював свого друга Дьєдонна, не знаючи, що жест означає. І все таки, він був відсторонений на п'ять ігор, а "Вест Бромвіч" розірвав з ним контракт, не чекаючи кінця дискваліфікації. Керівництво індійської суперліги готове дозволити футболістові грати в чемпіонаті, проте чекає офіційного дозволу з ФІФА.

В тренді
"Я відбувся легким переляком". Рінат Ахметов – про зустріч із коронавірусом
Президент Шахтаря Рінат Ахметов

"Мумбай Сіті" вже поступився "Калькутті" з рахунком 0: 3 в стартовій зустрічі суперліги, Анелька був змушений спостерігати за зустріччю з трибун.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти