Ломаченко: "Нокдаун з Лінаресом був не першим у моїй кар'єрі"

7 червня 2018, 14:46

Український боксер згадав випадок, коли вперше побував на настилі рингу

Чемпіон світу з боксу за версією WBA в легкій вазі українець Василь Ломаченко прокоментував свій нокдаун в поєдинку проти Хорхе Лінареса. Нагадаємо, Ломаченко нокаутував Лінареса в 10-му раунді, але перед цим сам побував на настилі рингу. ЗМІ повідомили, що українець вперше в кар'єрі побував в нокдауні, але сам боксер спростував цю інформацію.

Реклама

За його словами, подібний випадок трапився ще до Олімпіади 2008 року в Пекіні, де Ломаченко вперше став Олімпійським чемпіоном.

"Нокдаун з Лінаресом був не першим в моїй кар'єрі. Таке саме було, здається, в 2007 році в любителях. Я тоді нарвався на такий самий удар, один в один. Я був занадто розслаблений. Той же удар, така ж ситуація. Я підійшов до суперника – і бац", – зізнався Ломаченко.

В тренді
"Динамо" врятувало очко в матчі з "Десною" після видалення і пенальті

Відразу після бою Ломаченко так прокоментував нокдаун в бою з Лінаресом: "Це був найкращий удар Лінареса, спасибі за урок у боксі"

Відразу після бою з'явилися записки суддів бою Ломаченко – Лінаресвсі три бокових рефері порахували різний результат! Перший дав нічию 85:85, другий – перемогу Лінареса з рахунком 86:84, третій – перемогу Ломаченка з рахунком 86:84. Таким чином, на момент призупинення бою в записках суддів була нічия.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти