Кіровська компанія-виробник "Вятського квасу" запропонувала тенісистці Марії Шараповій стати обличчям бренду.
Представник компанії "Вятич" Марія Печонкіна повідомила "Інтерфаксу" в середу, що пропозиція спортсменці було направлено напередодні в електронному вигляді.
"Вона попросила пару днів подумати", – додала співрозмовниця агентства.
За словами Печонкіної, ситуація з російською тенісисткою, в допінг-пробі якої було знайдено заборонену речовину мельдоній, хвилює компанію, "адже Марія – наша співвітчизниця".
"Зараз вона в депресивному стані, від неї відмовляються рекламні компанії. Тому хотілося б її підтримати – і з почуття патріотизму, і з поваги", – пояснила вона.
Печонкіна додала, що кіровська компанія готова запропонувати спортсменці співпрацю "в будь-якій прийнятній для Марії формі".
Шарапова 7 березня зізналася, що в її організмі було виявлено заборонену речовину мельдоній. Після цього ITF тимчасово дискваліфікувала 28-річну спортсменку. Спонсори росіянки, серед яких Nike і TAG Heuer, призупинили співпрацю, а Porsche скасувала всі заходи зі спортсменкою до кінця розслідування.
Препарат "Мілдронат", що містить мельдоній і вироблений в Латвії, набув широкого поширення серед російських спортсменів. Він був внесений до списку заборонених препаратів Всесвітнього антидопінгового агентства (WADA) з 1 січня 2016 року.
Читайте також:
- ООН призупинила співпрацю з російською тенісисткою Шараповою
- Марія Шарапова в грудні отримала п'ять повідомлень про заборону мельдоній
- Втрати Шарапової після розриву спонсорських контрактів можуть досягти 100 млн фунтів
- Екс-перша ракетка світу Капріаті закликала позбавити Шарапову всіх титулів
- Марія Шарапова почала втрачати спонсорів після зізнання у вживанні допінгу
- Марія Шарапова зізналася у вживанні допінгу