Міністр транспорту так званої "ДНР" Семен Кузьменко перейнявся будівництвом в Донецьку метрополітену. Кузьменко вважає, що без нього донеччани не виживуть.
"У нас люди їздять на роботу з околиць в центр. І без метро ми не виживемо. І три гілки, які були заплановані, їх буде потрібно будувати, – заявив "міністр". - Протягом 3, максимум 5 років у нас знову жорстко постане питання про це. Ми прийдемо до цього питання і будемо ним займатися".
Донеччани дивуються: будівництво донецького метпрополітена було довгостроковим проектом, який фінансувався, в основному, з бюджету держави. Так, тільки на будівництво першої черги метро протяжністю 10,9 км, планувалося витратити майже 5,5 мільярдів гривень.
"Якщо в "ДНР" з'явилися зайві гроші, то нехай їх витратять на бензин для автобусів і пустять їх на ті самі околиці, – запропонував дончанин Ігор Семенов. - Після 19.00 виїхати на автобусі з центру на Петрівку або убік Заперевальної практично нереально. Можна трамваїв додати, а то ходять раз на півгодини".
Інші донеччани також вважають дурістю відновлювати давно закритий проект будівництва метро в шахтарській столиці.
"Так, це була гарна ідея, але не склалося, – вважає донеччанин Юрій Жихарєв. - Наскільки я пам'ятаю, перед війною був схвалений проект будівництва наземного метро, це дешевше і швидше. Але все-таки краще гроші спрямувати на відновлення будинків і доріг, на закупівлю бензину для "швидких", а не піаритися на забутих проектах".
Зараз наявні тунелі метрополітену простоюють і поступово заповнюються грунтовими водами, які ніхто не відкачує.
Читайте також:
- Батон, ковбаса і шампанське: ватажок "ДНР" засвітився зі своїм продуктовим набором
- Військові заявили про загострення обстановки на Донбасі
- Обстріли в Донбасі можуть зірвати процес відведення озброєнь – українська сторона в СЦКК
- ЗСУ відвели міномети в Донецькому напрямку
- "Найгарячіші" точки Донбасу 7 листопада: інтерактивна карта боїв і обстрілів
- Росія повинна нести відповідальність за перемир'я на Донбасі – глава МЗС Данії