"Барселона" перебуває в активному пошуку нового спонсора, який буде фігурувати в назві стадіону каталонського клубу.
Потенційна вартість спонсорської угоди – 20 мільйонів євро на рік. Термін дії подібних контрактів зазвичай варіюється від двадцяти до тридцяти років.
Знайти покупця на назву арени терміново доручено американському рекламному агентству Van Wagner, що раніше працювало з аналогічного питання з лондонським "Арсеналом".
"Барселона" сподівається знайти спонсора вже до кінця року, щоб потенційну назву можна було затвердити на генеральній асамблеї клубу на початку 2016 року. Виручені від угоди кошти будуть спрямовані на модернізацію стадіону та будівництво нового спортивного центру.
У 2006 році на формі "Барселони" вперше з'явилося ім'я партнера – ним був дитячий благодійний фонд UNICEF. З 2013 року на футболках гравців каталонського клубу розміщена реклама Qatar Airways, яка приносить клубу близько 30 мільйонів євро на рік.
Читайте також:
- Нападник "Барселони" Ліонель Мессі визнаний кращим гравцем і форвардом Прімери
- "Барселона" заплатить "Сантосу" 2 млн за потрапляння Неймара в список кандидатів на "Золотий м'яч"
- Екс-гравці "Реала" закликають частіше бити Неймара
- Гвардіола, Енріке і Сампаолі претендують на приз найкращому тренеру року
- Ліонель Мессі зіграв 600-й матч у кар'єрі
- "Манчестер Сіті" готовий заплатити Мессі по $ 60 млн в рік
- "Барселона" знайшла наступника Хаві в "Ромі"
- "Барселона" продовжила контракт з півзахисником Рафіньєю