З початкомпарламентської виборчоїкампанії ,якастартувала 28серпня післярозпускуВерховноїРади ,впершій столицівизначилиспецмісцядляагітації .У містівиділили7348дощокдляполітичної реклами ,якіпредставляютьсобоюбіліщитидовжиноюі шириноювпівметра .Якправило , там знаходятьсястендиіз зазначеннямрайону таконтактнихтелефонівадміністраціївлюднихмісцях:назупинкахгромадськоготранспорту ,біля житловихбудинківтасупермаркетів .Однакрозглянутиоголошеннянадеякихдошкахвельмипроблематично .Так ,у дворі будинку№32 ,повул .Полтавській шляхможливихвиборців можевідлякатиурна ,якакрасуєтьсяпрямопідстендом .
Алебезперечна перевагана обличчя-агітуватизтакихдощоккандидативнародніобранцізможутьабсолютнобезкоштовно .Якщо жпортретитаполітпрограмизахочутьрозвіситинапід'їздіабодереві- доведетьсязаплатитиштрафвід340гривеньдо 1700гривень.Прицьомукомунальниківзобов'язалистежитизатим ,щобпортретиігаслакандидатів неряснілинапам'ятникахархітектуриі в місцях ,девониперешкоджаютьбезпецідорожньогоруху.
Фото: О. Макаренко
ЦІНАРЕКЛАМИ.Тимкандидатам ,які не захочутьбути сусідами зоголошеннямипро зникненнядомашніх вихованцівабопродажугаража ,доведетьсярозщедритися ,виклавшикругленькусумузапартійнігасланапридорожніхбілбордах .Щоправда ,рекламщикизізнаються : цього рокуціникудинижче звичайного ,адженинішнювиборчукампаніювід попередніхвідрізняєпадаючийпопит.
Вартістьплакатаобійдетьсякандидатамвід2000до 4000грнна місяць залежновід місцярозташуванняносія ." З вереснямиплануєморекламуватитри -чотирипартії ,якізамовилипо 10-15білбордів .Це менше ,ніж у минулі роки .Кандидатинамагаютьсяекономити ,торгуються ,просятьзнижки , томуочікуваннявід цієїпередвиборчоїкампаніїу насневеликі" ,-поділивсяз "Сегодня" менеджероднієїз кампанійз розміщення зовнішньоїрекламиМихайло .
Фото: О. Макаренко
Агентикажуть:через низькийпопит цінинапослугидовелосязнизитина20 %.Якщо торікрекламанабілбордівсередньомуобходиласяв3000грнзамісяць ,то цього рокуагентстваберуть близько2500грн .Прицьомуменеджеридодають:вцентріміста практичноне залишилосявеликихбілбордів ,мовляв , вулицізачистиливрамкахблагоустроюміста .Мегащитизалишилися лишевспальнихмікрорайонахтанаавтомагістралях ,де ціназа розміщеннянижче ,ніжзагадувализарекламувцентрі.Вулицімістазарясніютьгаслами тапередвиборнимиобіцянкамивженацьому тижні ,вагентствахкажуть ,щозараз якразрозвішуютьплакати .
Рекламукращепрямовруки
Фахівці думають ,щоагітаціяз білбордівне принесекандидатамбажаногорезультату ." Особливого впливувонивжене роблять .Точнотакож ,якідошкиоголошень ,наякідивлятьсяодиницівиборців.Сьогоднілюдивідчувають " необхідність"отримативруки щосьу виглядігазети.Цейматеріалчитається ,алеступіньйого впливунавиборцівтежмала ,бо їхуявленняпро кандидатів уже сформовано.