Мотоцикліста штовхають на "Дакарі" / Фото: Reuters
Російська мотогонщиця Анастасія Ніфонтова розповіла про вартість участі в ралі-марафоні "Дакар", який 3 січня стартував в Саудівській Аравії. Раніше ми повідомляли, що мотоцикліст врятував життя супернику на "Дакарі".
"Детальніше розповісти, скільки коштує двотижневий турпохід з можливістю познущатися над собою і технікою, мабуть, цікаво. Відразу невеличкий відступ. У цьому пості не братиму вартість техніки, підготовки, екіпіровки і іншого. Тільки витрати на безпосередню участь", – написала Анастасія в своїй групі в соціальних мережах.
Стартові внески мото та квадро
"Найдешевший варіант опинитися в стартовому листі "Дакара" – це заявитися в залік Оriginal by Motul на мото або квадро без механіків та команди. Це обійдеться у 15,7 тисячі євро. Якщо везете з собою автобус-технічку – плюс 4,5 тисячі євро. Якщо є позашляховик асістансу – плюс 2,5 тисячі євро. Якщо хочете спати в кемпері зі зручностями, то ще 7 тисяч євро.
За кожного члена команди (а в одній технічці має бути мінімум двоє) – плюс 10 тисяч євро. Разом для мото з командою ціна починається від 37 тисяч євро".
Читайте також: "Дакар" продовжує втрачати учасників: ще один мотоцикліст опинився в госпіталі після аварії
Скільки обійдуться авто і багі
"Стартовий внесок у авто – 26,6 тисячі євро. Технічки і механіки коштують однаково для всіх. Але, з урахуванням того, що для обслуговування авто та екіпажу потрібно набагато більше людей і техніки, загальна вартість починається десь від 100 тисяч євро.
Легкі багі не сильно відстають від авто. Стартові – 24,6 тисячі євро. Загальна вартість за команду теж близько 100 тисяч євро. І це я рахую приблизний мінімум, а не впевнену середню суму".
Вартість вантажівок
"Вантажівки обходяться по 39,4 тисячі євро за штуку, плюс по 10 тисяч євро за величезні вантажівки-технічки. По 10 тисяч євро за кожного члена команди (в КАМАЗі команда з близько 70 осіб). Тут вже бюджети перевалюють за 1 млн євро".
Що входить до стартових внесків
"Що входить до стартових внесків? Доставка техніки з Європи на поромі до Саудії, страховка гонщиків, управління митними процедурами, харчування на бівуаках, дозвіл використовувати логотип учасника "Дакара" і всяка дрібна нісенітниця. Але не забуваємо про квитки на літак, проживання в готелі, оренду навігації, харчування і т.п.", – підсумувала Ніфонтова.
Дивіться анонс "Дакара"-2021