Техаська різанина "Мерседесом": як пройшов Гран-прі США в Формулі-1

24 жовтня 2016, 13:10
Перші підтвердження контрактів на новий сезон і 50-та перемога британського гонщика

Гран-прі США виграв Льюїс Хемілтон. Фото AFP

Етап чемпіонату світу Формули-1 у США в цьому році, на відміну від минулого, радував хорошою погодою і такими ж новинами: почалися підтвердження контрактів! П'ятниця вбила одну з найбільших інтриг паддока: Данило Квят офіційно залишається в "Торо Россо" ще на один сезон. Кінець жартів про картинг! Хмари над небом Квята зникли, бос "ТР" Франц Тост ним задоволений: "Минулі гонки показали, що Данило знову у відмінній формі. Він наліг на роботу, показавши результати, які забезпечили йому місце за кермом STR 12".

Даня не забув викарбувати кілька поклонів убік керівництва: "Дуже добре! Я дякую "Ред Булл", доктора Марко і команду за підтримку і віру в мене. Я дуже радий залишитися в команді, де відчуваю себе як вдома. Маю намір викластися на 200%". У 2016/17 отримаємо цікавий коктейль: "Ред Булл", подвійний Квят і нотки Іспанії від Сайнс, підтвердженого ще влітку.

Реклама

Варто згадати суботню прес-конференцію, де пілоти обговорювали правила оборони. Конкретніше – стиль їзди Макса Ферстаппена. Особливо балакучим виявився Райкконен. "Айсмен", заяви якого звичайного не займають більше 10 секунд, обурювався 3 з гаком хвилини.

"Мерседес" розслаблено приїхав в Остін з Кубком Конструкторів і напруженими пілотами. Росберг підійшов до етапу з розривом від Хемілтона в 33 очки і вже приміряє на себе свій перший титул. Єдиний шанс Хема на перемогу – перемоги в останніх 4 етапах, та ще й щоб Ніко не фінішував у всіх другим! Завдання не з легких, але британець не боїться важких завдань – поул в Техасі був за "срібною стрілою" під номером "44".

Верх стартового майданчика був розставлено, що називається, за підручником: перший ряд за "Мерседес", другий за "Ред Булл" з 0,2 секунди між Ріккардо і Ферстаппеном, третій – за "Феррарі" з такими ж 0,2 між Кімі і Феттелем.

Реклама

На цей раз до старту Хем підійшов серйозно – зберіг лідерство і відразу почав люто працювати на відрив. Ріккардо обійшов Росберга, Кімі – Макса. У першому ж повороті в бік повело Хюлкенберга і його болід зачепив Боттас, який підчепив Переса. Пізніше Пересу дісталося від "російської торпеди" – Квят розгорнув мексиканця. Хюлк і Боттас були змушені їхати в бокси: Валттері повернувся на трасу, Ніко на жаль, немає. Перший сход на першому ж колі.

Для Ферстаппена гонка видалася... дивною: спочатку на 27-му колі Максу здалося (!), що команда кличе його в бокси, через що голландець в'їхав на піт-лейн, де команда його не очікувала. Як результат: 9 секунд піт-стопа і втрата шансу на подіум. А через три кола у Макса і взагалі відмовила КПП. Вельми сумний сход для людини, яка потім по радіо кричала: "Я тут не для того, щоб боротися за 4-е місце!".

39-те коло ознаменувалося іншим абсолютно несподіваним сходом в топі: при заміні на боліді Райкконена не закріпилося заднє праве колесо. Кімі довелося зупинити машину відразу за піт-лейном, а потім філігранним накатом заїхати назад. Італійська преса ще неодмінно проїдеться бульдозером по "Скудерії" за таку, здавалося б, "дитячу" помилку.

Реклама

Що стосовно першої трійки, то Льюїс зробив все можливе – британець проїхав першим все 56 кіл і завоював 50-ту перемогу в кар'єрі. На його жаль, Ніко також був непоганий і припаркувався відразу за напарником – це дубль для "Мерсів". Третім приїхав Ден Ріккардо, який змусив Джерарда Батлера пити титульний енергетик з черевика.