Стартував Гран-прі Мексики в Формулі-1

27 жовтня 2017, 21:43
Валттері Боттас став кращим у першій практиці, хороші результати показали Хемілтон і Ферстаппен

Валттері Боттас виграв перше тренування Гран-прі Мексики. фото AFP

Фінський пілот команди "Мерседес" Валттері Боттас став кращим у першій практиці 18-го етапу чемпіонату Формули-1 – Гран-прі Мексики.

Боттас найкращий з 42 кіл показав час 1 хвилина 17,824 секунди, друге місце зайняв лідер загального заліку, товариш фіна по команді британець Льюїс Хемілтон (35 кіл, +0,466 секунди), замкнув трійку голландський гонщик команди "Ред Булл" Макс Ферстаппен (16 кіл , +0,571 секунди).

Реклама

Друга практика Гран-прі Мексики пройде пізніше в п'ятницю. У суботу відбудеться третя практика і кваліфікація, а гонка пройде в неділю.

Відзначимо, що з діючих пілотів Формули-1 в Мехіко перемагав тільки Льюїс Хемілтон – в 2016-му. У Мексиці пілоту "Мерседес" вистачить і п'ятого місця, щоб забезпечити собі 4-й титул. За чим стежити вболівальнику на вихідних – від хокею до боксу.

Результати першої практики Гран-прі Мексики:

Реклама
ПілотКомандаЧасРізницяКола
1. В.БоттасMercedes1:17.824-42
2. Л.ХемілтонMercedes1:18.2900.46635
3. М.ФерстаппенRed Bull1:18.3950.57116
4. Д.РіккардоRed Bull1:18.4210.59728
5. С.ФеттельFerrari1:18.5860.76228
6. К.РайкконенFerrari1:19.0081.18427
7. C.ПересForce India1:19.2401.41621
8. Ф.АлонсоMcLaren1:19.3461.52220
9. Ф.МассаWilliams1:19.4431.61932
10. Н.ХюлкенбергRenault1:19.5521.72819
11. К.СайнсRenault1:19.5541.73024
12. Л.СтроллWilliams1:19.7721.94834
13. К.МагнуссенHaas1:20.6442.82016
14. П.ВерляйнSauber1:20.9713.14730
15. А.ДжовинацціHaas1:21.2693.44526
16. Ш.ЛеклерSauber1:21.4463.62228
17. Ш.ГелаельToro Rosso1:21.6393.81529
18. Б.ХартліToro Rosso1:21.7473.92310
19. А.СелішForce India1:22.3424.51817
20. С.ВандорнMcLaren-3

Раніше Льюїс Хемілтон влаштував легендарному легкоатлету Усейну Болту екстремальний заїзд на спорткарі за 150 тисяч доларів.

Нагадаємо, що після гонки в США заговорили про зміну формату стартової решітки, щоб посилити конкуренцію, але в той же час це може підвищити ризик аварій.