Санкції завадили американським бобслеїсткам рекламувати "Путінку"

14 вересня 2014, 12:32
Сума контракту могла становити від 100 до 150 тисяч доларів

 Боб під управлінням Джеймі Грубель,

Федерація бобслею і скелетону США позбулася рекламного контракту з дистриб'ютором горілки " Путінка " через антиросійські санкції .

У 2013 році Східно – Європейська дистриб'юторська компанія ( кою ) підписала з федерацією угоду, за якою жіноча збірна США з бобслею повинна була рекламувати горілку " Путінка " . Логотип Putinka було нанесено на костюм одного з членів екіпажу під управлінням пілота Джеймі Грубель , а також на їх боб .

" Російська компанія сама до нас звернулася з пропозицією про спонсорство . Ми не стали відмовлятися , бо в Америці держава не виділяє грошей на олімпійський спорт . Якщо нас за контрактом зобов'яжуть випити чарку горілки , то ми вип'ємо " , – сказала генменеджер збірної США з бобслею Лені Кастен .

Брендований боб брав участь у всіх етапах Кубка світу з бобслею . Під час Олімпіади в Сочі від логотипу довелося відмовитися через вимоги Міжнародного олімпійського комітету , а екіпаж Грубель виграв бронзові медалі в змаганнях " двійок " . Однак , коли угода минула , кою відмовилася продовжити його , посилаючись на запроваджувані Сполученими Штатами санкції щодо Росії .

Уточнюється , що сума контракту могла становити від 100 до 150 тисяч доларів.