Фото AFP
Перший законопроект про поправки до закону про рекламу, прийнятий в Держдумі, дозволить рекламу пива на стадіонах і в рамках спортивних трансляцій, другий забороняє рекламу на платних телеканалах. Третій виключає із закону про рекламу норму, спрямовану на регуляцію конкуренції в рекламному бізнесі.
Прийняття поправок пов'язано з тим, що в 2018 році в Росії пройде чемпіонат світу з футболу. Кошти від такої реклами стануть додатковим джерелом фінансування для змагань. 1 січня 2019 заборона на рекламу пива на стадіонах повернеться.
У 2011 році реклама пива була заборонена на телебаченні, радіо, в кіно, на першій і останній смугах газет і на першій і останній сторінках і обкладинках журналів, в будь-якому місці у виданнях для неповнолітніх, на рекламних конструкціях, в установах освіти, охорони здоров'я та культури, у військових організаціях, на стадіонах і на відстані ближче 100 метрів від них. У 2013 році реклама пива була цілком заборонена в друкованих ЗМІ та інтернеті.