Підсумки Гран-прі Німеччини: "Мокрий" дубль "Мерседеса" і вибачення від Феттеля

22 липня 2018, 20:41
Хемілтон провалив кваліфікацію, але відігрався в гонці

Фото AFP

Реклама

Гран-прі Німеччини почався з гегемонії німців. Мало того, що Феттель приїхав на домашній етап лідером чемпіонату, так ще і "Феррарі" поставили йому оновлені модуль рекуперації і систему вихлопу. Навіть Хемілтон за підсумками п'ятниці визнав, що червоні боліди були "занадто швидкі".

У п'ятницю над Хоккенхаймі світило сонце, і при високій температурі відмінно себе показали машини "Ред Булл". Вночі, однак, пройшов дощ, який продовжився вранці. Під кваліфікацію траса висохла, але щось підказувало, що Її Величність Погода ще скаже своє слово ... Під рев трибун поул виграв Себастьян Феттель. Найближчим переслідувачем Себа став Боттас, Хемілтон через проблеми з гідравлікою не зміг пройти навіть до другого етапу кваліфікації, як підсумок – старт з 14-ї позиції. Льюїс намагався доштовхати машину в бокси, але не вийшло. Після цього він через Instagram звернувся до фанатів з вдячністю, а до Хейтера – цитуючи Нельсона Мандели: "Ми приходимо в цей світ з добротою в серці. Злоба – це те, чого ми вчимося з часом".

Другий ряд розділили Райкконен і Ферстаппен, третій – Магнуссен і Грожан. "Хаас Рейсінг" набирає обертів і стає лідером "другого вагона" – це видно неозброєним оком.

Реклама

Гонка почалася спокійно. Феттель впевнено пішов вперед, а Хемілтон почав методично проходити крізь пелетон. Через три кола після початку брит вже увійшов в зону очок, але ж і Себастьян "на чистому повітрі" також йшов вперед! За Хемілтоном повторював Ріккардо, який стартував з останнього ряду, – за п'ять кіл відіграв кілька позицій і вже на шостому колі був 16-м. На жаль, Ден зійшов на 29-му колі – втрата потужності і відмова силової установки.

Ближче до 40 кола фанати могли спостерігати натяк на командну тактику з боку "Феррарі": Феттель пішов на піт-стоп, після чого повернувся позаду Кімі. Інженер почав довго й невиразно говорити фіну про стан його і напарника, після чого Райкконен кілька разів прямо запитав: "Що я повинен зробити?". Команда не наважилася говорити "в лоб", але все і так було зрозуміло. В результаті Кімі віддав Себу позицію.

На 44-му колі ситуація почала загострюватися – пішов дощ, якого багато хто боявся, але мало хто очікував. Траса місцями підмокла, а зайвий піт-стоп у фінальній частині гонки – завжди задоволення не з дешевих. Кружляло Переса, вилітав Гаслі. На щастя, ніхто не постраждав. Крім Феттеля. На 52-му колі на мокрій трасі болід німця відмовився повертати – в результаті чемпіон вилетів в бар'єр і застряг в гравійній пастці. Себастьяну нічого не залишалося робити, окрім як побити кермо і кілька разів брудно вилаятися по радіо. І вибачитися перед командою.

Реклама

Через два кола зійшов Сироткін – його "Вільямс" задимівся через витік мастила. Його напарник зійшов через три кола – проблема з системою гальмування. Можливо, Вільньов правий, коли говорить, що "Вільямс" мертва?

Гран-прі Німеччини виграв Хемілтон, який починав його 14-м. "Я не уявляв, що зможу виграти цю гонку! З чотирнадцятої позиції шансів на це практично не було, але я не втрачав надії. Мені довелося довго прориватися, але я бачив, як активно мене підтримують вболівальники, і намагався зберігати концентрацію.

Команда спрацювала чудово, машина їхала фантастично – я безмірно вдячний за це! Мало хто припускав, що у нас вийде перемогти, але я продовжував атакувати, вірив в успіх, і все вийшло!".

За ним фінішував Боттас. Це другий дубль у сезоні для "Мерседес". Третій – Райкконен. Хем знову лідер чемпіонату, "Мерседес" – знову лідер в Кубку Конструкторів. Чим відповість "Феррарі"? Через тиждень побачимо в Угорщині.