Підсумок Гран-прі США в Формулі-1: Кубок – німцям, нам – інтрига!

23 жовтня 2017, 20:11
Хемілтон знову перший, але Феттель відтермінував перемогу британця як мінімум на тиждень

Фото AFP

До Гран-прі США Формула-1 підійшла в максимальній напрузі. Ще б пак – в Остіні цілком могли виявити чемпіона. Для цього Хемілтону потрібно було збільшити розрив від Феттеля ще на 16 очок. Щоб згаяти останню надію, німець повинен був фінішувати нижче шостого місця. Тим більше хвилююче виглядали вільні заїзди – вже дуже невпевнено в "Феррарі" почали п'ятницю. Чи то справа "Мерседес" – хлопці з Бреклі намотували час на покришки з англійським азартом і німецькою педантичністю. Це і вилилося в суботній поул для Хемілтона – 72-й в кар'єрі. Відзначимо, що на сходження або поганий виступ британця розраховувати доводилося мало: з 2012 року на трасі Америк Хем не вигравав лише раз – у 2013.

Та ж ситуація була і з Кубком Конструкторів – щоб не дати "Мерседес" виграти трофей 4-й раз поспіль, Скудерія була повинна відіграти 17 очок. Для прикладу – навіть дубль "Феррарі" не допоміг би італійцям, якби фінішували "Срібні стріли" на другому ряду. Так що якщо шанс на інтригу в особистому заліку залишався, то КК вже могли висилати поштою до Франкфурта.

Реклама

Гонка почалася незвично чисто. На старті Феттель вийшов в лідери, проте через кілька кіл Хемілтон зловив німця на гальмуванні і вирвався вперед. Відразу за ними в сутичці зійшлися Ріккардо і Боттас, а трохи згодом в дуель вклинився Кімі. А поки Ферстаппен прорізався крізь хвіст пелотону, пішли перші втрати – після контакту з Магнуссеном Верляйн пішов в бокси і не повернувся. За ним і Хюлкенберг – інженери "Рено" закотили жовту машину в бокси.

Увага також була прикута до Брендона Хартлі – вперше за 34 роки за кермо боліда знову потрапив новозеландець. Ківі став партнером Квята на цю гонку. В принципі, в темпі росіянина новачок і проїхав. Непогано, як для того, хто "наспіх прочитав 50 сторінок інструкції до машини".

Реклама

Першою несподіванкою в "голові" пелетона стало сходженя Ріккардо – у Людини-посмішки відмовила силова. Після інциденту Хемілтон пішов у бокси, давши Кімі "порулити" гонкою. На виїзді з піт-лейн в претендента на чемпіонство ледь не влетів ... Феттель, але, на щастя, обійшлося. Райкконен пішов на заміну покришок, поступившись в лідерській чехарді Ферстаппену. Хемілтон, проте, швидко повернув собі в лідерство, а за ним вирвався і Феттель – і всі очі знову прилипли до них. На останніх колах Феттель перейшов на таємничий "План Б": різкий другий піт-стоп і перехід на Суперсофт повинен був допомогти Себу вирвати перемогу. На жаль, не вистачило часу – перемога за Хемілтоном. Другим прийшов Феттель. Третім на останніх метрах гонки вирвався Ферстаппен ... і все одно віддав "бронзу" Кімі – 5 секунд штрафу. Два колеса за межами траси під час маневру – і ось "Голландський Лев" знову 4-й. Сам Макс дізнався про це вже під час підготовки до нагородження. До його честі, втрату подіуму пілот "Ред Булл" сприйняв з посмішкою.

Кубок за перемогу Хему вручав Білл Клінтон, а маленький Кубок Конструкторів вручав Усейн Болт. Справжній, величезний кубок "Мерседес" отримає в кінці сезону, але ж треба щось вручити?

Реклама

Він залишається! Алонсо підписав новий контракт з "Макларен"! На рішення іспанця вплинула зміна постачальника двигунів – з 2018 року помаранчеві будуть ганяти з "серцем" від "Рено". На скільки саме розрахована угода – не уточнюється. Сам Алонсо каже про це так: "Це скоріше не контракт, а угода про довгострокове партнерство. Сподіваюся, в наступному сезоні ми отримаємо конкурентоспроможну машину". Шкода тільки, що в цей раз для "Макларен" гонка закінчилася подвійним сходженням. А причина та ж – силова ...

Інтрига жива! Нехай і лише в особистому заліку. Через тиждень боротьба продовжиться по той бік кордону – нас чекає Гран-прі Мексики.