Фіаско Італьяно: як пройшов останній азіатський етап Формули-1

8 жовтня 2017, 17:30
Льюїс Хемілтон став переможцем Гран-прі Японії

Подіум Гран-прі Японії. Фото

Этап чемпіонату світу Формула-1 в Японії став останнім азіатським вікендом цього сезону. Це означає, що всім любителям цього спорту більше не потрібно вставати рано вранці – хіба що на риболовлю. Половити рибку в ці вихідні також могли сходити і пілоти – через зливу п'ятнична практика пройшла нанівець. У суботу вільні заїзди були веселіше – автодром міг спостерігати "фінських прокляття": спершу Боттас пішов в атаку на поребрик, але в підсумку атакував рейок безпеки, а потім вже Кімі вийшов на рандеву з відбійником. Через дві зупинки стан шин пелетона був не дуже, тому час Боттас так і залишився найкращим.

Кваліфікація

Нерви " Скудерії " цього вікенду були на межі – відставання Феттеля від Хема в 34 очка давало про себе знати . Себ і Льюїс їхали приблизно в одному темпі , але британець все ж був трохи швидшим. 71-й поул для Хемілтона, 1 -й у Сузукі . 26 – а траса , на якій брит був найкращим на " квалі " . Таким чином , Хемілтон закінчив свою колекцію – на кожній трасі в нинішньому календарі пілот " Мерседеса " брав поул – позишн .

Подарунок " червоним " підніс Боттас – через двох вильотів йому довелося міняти пошкоджену КПП і стартувати шостим . Але жертви були і у " Феррарі " – Райкконен і зовсім стартував 10 – м , з тієї ж причини . Таким чином Феттель стартував з першого ряду разом в Хемом , а за ними починали " Ред Булл " .

Реклама

Гонка

Ще до початку гонки проблеми почалися ... у "Феррарі". Техніки зняли кожух з машини Феттеля – підвів стартер. І все-таки чотириразовий виїхав на трасу. Перше коло виявився останнім для Сайнса – виліт в повороті 7 і пейс-кар. На третьому колі – катастрофа: інженери кажуть Феттелю зійти. Німець заїжджає в бокси ... На 23-му колі Хемілтон заїхав на піт-стоп і виїхав позаду Боттас на старій гумі. Через це шанс підібратися до лідерів отримав Макс Ферстаппен. Однак Валттері швидко пропустив Хема і почав тіснити голландця. 47-й коло стало останнім для Стролла – виліт з-за підвіски. На 50-му колі інтрига почала зростати – Льюїс скаржився на вібрацію боліда і зменшив темп, чим спробував скористатися Макс. На жаль, голландському леву завадили кругові Маса і Алонсо – ветерани занадто захопилися боротьбою за 10-е місце . Льюїс Хемілтон виграє Гран-прі Японії– 8-а перемога в сезоні і 61 – а в кар'єрі . За ним паркуються Ферстаппен і Ріккардо – Боттас , хоч і встановив найкраще коло , але пропустив австралійця .

Чемпіонська гонка

Після Японії Аррівабене , мабуть, посивів ще більше . Разом з ним і Феттель – різниця між ним і Хемілтоном тепер 59 очок ! Тепер " Феррарі " допоможе тільки сходження британця , а то і два . До кінця сезону сталось всього 4 гонки , і щоб вирвати титул , Себ повинен вигравати всі 4. Та ще й за умови , що Хемілтон або двічі зійде , або 4 рази прийде до фінішу хоча б 5 – м . Будемо говорити прямо – шансів у лідера " Феррарі " майже 0 .

ДжоліOFF Палмер

Не таким вже й несподіваним стала заява боса "Рено" Сиріла Абітебуля: починаючи з Гран-прі США, замість Палмера за "жовтих" поїде Сайнс. Спочатку команди говорили про річну оренду з початку наступного сезону, але у "Рено" не вистачило терпіння. "Якщо ми хочемо реалізувати свої амбіції і піднятися на найвищий рівень до сезону-2020 року, то час зараз грає проти нас, – передає слова Абітбула Motorsport.com. – Ми не можемо дозволити собі втрачати його, і нам потрібно прогресувати всіма доступними способами". Так чи інакше, Джоліон Палмер залишається без боліда. Сам британець ставиться до цього стоїчно (не дивно, чутки про його відставку ходили вже давним-давно): "Я покидаю команду. Це Формула-1. Таке трапляється. Це прикро, але я буду рухатися далі. В житті є ще багато всього" .

Реклама

"Торо Россо"

Як ми і передбачали, Сайнс звільнив сидіння для Квята. 90% ймовірності того, що в 2018 році за "телят" будуть ганятися Даня і П'єр Гасли. Це – оптимальний склад для молодшої команди "биків". Хоча Доктор Марко, як завжди, каламутить воду. На прес-конференції Хельмут заявив, що в Остіні за кермо STR-12 точно сяде Квят, а ось другий пілот – це відкрите питання. І прес-реліз з Гасли був випущений помилково, адже П'єр все ще може взяти участь у фінальній гонці "Суперформули". На питання журналіста про те, чи може місце другого пілота в Штатах зайняти Себастьян Буемі, Хельмут заявив "У РБ можливо все!" і розсміявся. Хоча зовсім не ясно, навіщо швейцарцю залишати сите Формулу-Е, де він бореться за чемпіонство. Та й 28 років – зовсім не той вік, щоб ганяти за "молодіжку".

Що до Дані , то досвідчений Квят допоможе " накатати " молодого француза , після чого , швидше за все , поступиться місцем наступному випускнику академії " Ред Булл " . У будь-якому випадку , якщо росіянин не покаже нічого екстраординарного , його чекає тільки одна роль – інструктора з водіння , та й то на сезон – два . Така Формула – 1 , як сказав нині вже пенсіонер Палмер .

Через два тижні боротьба продовжитися в Остіні .