"Баварія" – найдорожчий футбольний бренд світу

26 травня 2014, 13:54
Вартість бренду німецького клубу склала 896 млн доларів

Вболівальники "Баварії" відзначають перемогу в Кубку Німеччини. фото AFP

Компанія Brand Finance провела дослідження, за підсумками якого був опублікований новий рейтинг вартості брендів футбольних клубів.

Перший рядок у ньому займає "Баварія" (896 мільйонів доларів), що на 36 мільйонів більше, ніж торік. На друге місце вийшов "Реал" (768 мільйонів), який випередив "Манчестер Юнайтед" (739 мільйонів). Відзначимо, що вартість бренду "МЮ" подешевшала на 98 мільйонів доларів – це пов'язано з невдалим виступом команди за підсумками минулого сезону.

Реклама

Найбільшого ж прогресу добився "ПСЖ", який піднявся з 24-го місця на 10-е (324 мільйони доларів проти 85 в минулому році).