Тенісист заплатить $7 тисяч за те, що влучив м'ячем у суддю

6 лютого 2017, 22:03

ITF оштрафувала Дениса Шаповалова на сім тисяч доларів за випадкове попадання м'ячем в обличчя судді

Міжнародна федерація тенісу (ITF) оштрафувала канадця Дениса Шаповалова за ненавмисне попадання м'ячем в обличчя судді в матчі Кубка Девіса.

Реклама

Шаповалов у вирішальному п'ятому матчі зустрічі Світової групи Кубка Девіса між збірними Канади і Великобританії проти Кайла Едмунда у третьому сеті на емоціях з силою вдарив ракеткою по м'ячу і влучив в око арбітру матчу. У підсумку Шаповалов був дискваліфікований, а Канада програла матч.

ITF заявила, що Шаповалов влучив в обличчя судді ненавмисно. Тенісист особисто вибачився перед арбітром. Медобстеження судді відразу після інциденту не виявило пошкоджень ока, але арбітр пройде ще одну медичну перевірку .

В тренді
Тренера, який боровся за українську мову, вигнали зі "Львова"

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти