Спортсменка купила квитки з Борисполя в Монреаль з пересадкою в Лондоні. Однак рейс до столиці Великобританії запізнився, через що українка не встигла на пересадку на наступний літак.
Однак в аеропорту Лондона їй нічим не змогли допомогти, оскільки в запізненні був винен перевізник і він сам повинен був організувати їм інший рейс.
Ширяєва повідомила, що в компанії не відповідають на дзвінки і іноді відписують по email відмовки, що нічого робити не збираються. Також вона розповіла, що її квитки на зворотний рейс анулювали.
"Ми просто спимо на лавках, харчуємося в дорогущих магазинах. У нас немає ні валіз, ні речей. Ми не можемо нічого зробити. Ми просто бомжуємо у центрі Європи. Ми ні вийти не можемо, ні виїхати", – розповіла про свою проблему Ольга у себе в Youtube.
У Мережі з'явилася інформація, що авіаперевізник таки відреагував на проблему спортсменки і її сім'я вже полетіла до Канади.