Новини Ліги чемпіонів 2020/21

Гол Реала не можна було зараховувати! У Лізі чемпіонів назріває новий скандал

28 квітня, 00:34

Олена Павлова Олена Павлова

Колишній футбольний арбітр Андухар Олівер вгледів порушення правил в епізоді, коли нападник мадридців Бензема забив м'яч і зрівняв рахунок у півфіналі Ліги чемпіонів

Карім Бензема забиває гол у ворота Челсі

Карім Бензема забиває гол у ворота Челсі / Фото: Reuters

Колишній футбольний арбітр Андухар Олівер прокоментував м'яч, який забив французький нападник Реала Карім Бензема в першому матчі 1/2 фіналу Ліги чемпіонів із Челсі (1:1). Іспанський суддя вважає, що цей гол не можна було зараховувати.

Реклама

Читайте також: Реал – Челсі: відео голів та найкращі моменти півфіналу Ліги чемпіонів

На 29-й хвилині захисник "вершкових" Марсело навісив у штрафний майданчик після розіграшу кутового. На передачу відгукнувся Каземіро, який скинув м'яч головою на захисника Едгара Мілітао. Від Мілітао м'яч потрапив до Бензема – і французький форвард зрівняв рахунок у поєдинку. А головний арбітр Данні Маккелі без сумнівів зарахував гол.

"Гол не можна було зараховувати. Каземіро сфолив, спершись на Аспілікуету перед тим, як Мілітао скинув м'яч на Бензема", – заявив колишній суддя іспанському виданню Marca

Поєдинок у відповідь півфіналу між іспанською та англійською командами відбудеться 5 травня на "Стемфорд Брідж" у Лондоні. Але Челсі забив дуже важливий гол на полі мадридського Реала.

Реклама

А завтра у другому півфіналі змагатимуться французький ПСЖ і без двох хвилин чемпіон Прем'єр-ліги Манчестер Сіті. Тим часом Неймар заявив, що не прагне здобути "Золотий м'яч".

Дивіться огляд матчу Реал – Челсі

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти