Вердикт УЄФА відкладений. Юрист: "Подіяли аргументи "Динамо", що це не був расистський конфлікт"

28 жовтня 2015, 09:38

Богдан Юрков

Негативний вердикт винесли б відразу, а що довше буде розглядатися справа, то краще для динамівців

УЄФА, від якого вчора побоювалися санкцій у вигляді закритих трибун, позбавлення очок або навіть виключення "Динамо" з ЛЧ, відклав винесення рішення по побиттю темношкірих уболівальників на матчі з "Челсі". У Ньоні призначили інспектора, який проведе розслідування. Дату нового засідання "уефашного" КДК назвуть пізніше.

Реклама

"Це не просто на руку "Динамо" і Україні. Це суперсигнал, – вважає наше обізнане джерело в юридичних колах. – Значить, подіяли аргументи клубу, що це не був расистський конфлікт, і у КДК УЄФА дещо інші погляди на важкі звинувачення з боку FARE. Якби був негативний вердикт, він був би відразу. А що довше буде розглядатися ця справа, то краще для динамівців".

Втім, серед уболівальників звучать побоювання, що до зняття очок може дійти в тому випадку, якщо "Динамо" займе перше або друге місце в групі, щоб протягнути в плей-офф "Челсі". "Я так не думаю, – сказав екс-глава КДК ФФУ Стефан Решко. – По-моєму, вердикт відкладений, тому що не ясна картина події. В української сторони є час довести, що це була провокація чи хуліганство. Добре б, щоб зловили кого-небудь. Але, знаєте, цей випадок потрібен міліції як зайцю стоп-сигнал. Скільки у нас вбивств не розслідувана, не те що там фани якісь побилися...".

На питання, чи є затримані, нам вчора у столичній міліції відповіли: "Поки немає".

В тренді
Помер знаменитий футболіст "Роми"

Тим часом світові ЗМІ розтиражували скандальну заяву виконавчого директора НСК Володимира Спільніченко про окремому секторі для темношкірих, нехай пізніше ним же і спростоване. "Директор стадіону розглядає можливість расової сегрегації", – заголовок в The Times. "Ця ініціатива показує, наскільки там люди безнадійні, – заявив директор антірасісткой FARE Піару Кухар. – Без сумніву, це було расистське напад, що супроводжувалося вигуками про "владу білих". При цьому британський Sky явно заплутався, повідомивши, що питання Спільніченку задавав Washington Post (хоча він був від українського телеканалу), а "Динамо" назвавши... російським клубом.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти