Європейські футбольні клуби, ліги і асоціації об'єднують зусилля в рамках #Morethanfootball Action Week. Ініціатором кампанії з такою назвою виступила European Football for Development Network (EFDN) за підтримки Асоціації європейських клубів (ECA), Міжнародної федерації асоціацій професійних футболістів (FIFPro), Соціального альянсу, а також ряду команд і ліг. #Morethanfootball Action Week пройде з 30 березня по 9 квітня.
Український клуб "Шахтар" приєднався до програми. "Гірники" підтримують соціальні ініціативи та розвиває власний проект "Давай, грай!", Що сприяє популяризації масового футболу в Україні та дає дітям можливість абсолютно безкоштовно займатися спортом.
#Morethanfootball Action Week спрямована на те, щоб надати європейській футбольній спільноті можливість розповісти уболівальникам про свої програми соціальної відповідальності в рамках загальної кампанії. Учасники підтримають ініціативу за допомогою банерів на домашніх матчах, публікацій в медіа та соціальних мережах з хештегом #Morethanfootball ( "Більше, ніж футбол" – переклад).
Проект підтримують багато європейських клубів: "Інтер", "Мілан", "Байєр", "Вердер", "Вольфсбург", ПСЖ, "Редінг", ПСВ (Ейндховен), "Вітесс", "Брюгге", "Гент", "Галатасарай", "Лудогорець", "Аустрія", "Ред Булл" (Зальцбург), АІК, "Легія", "Стремсгодсет" та інші.
Соціальна відповідальність набуває ключової ролі в європейському футболі. Для клубів це інструмент, що дозволяє продемонструвати свою прихильність суспільству і вболівальникам, підтримати репутацію, розвивати лояльність до бренду і конкурентна перевага", – йдеться на офіційному сайті "Шахтаря".
Учасники #Morethanfootball Action Week діляться ініціативами, які пояснюють дітям важливі цінності, дають можливість вести здоровий спосіб життя, займатися спортом і освітою.