Відділення розслідування авіаційних подій опублікувало проміжні підсумки розслідування авіакатастрофи, в якій загинув футболіст "Кардіффа" Еміліано Сала. У звіті говориться, що пілот літака Piper PA-46 Malibu Девід Ібботсон мав приватну ліцензію на польоти в Великобританії і США – він не мав права здійснювати комерційні перельоти на території ЄС.
Більш того, з грудня 2012 року по липень 2014 го Ібботсон проходив курси в авіаційній школі в Лутоні для отримання комерційної ліцензії, але кинув їх, не пройшовши теоретичну частину. З 2016-му він мав намір повернутися до навчання, але так цього і не зробив.
28-річний Сала перейшов в "Кардіфф Сіті" з "Нанта" в зимове трансферне вікно, ставши найдорожчим футболістом в історії британського клубу. Увечері 21 січня форвард вилетів на приватному літаку в Уельс, але за годину до запланованого прибуття повітряне судно зникло з радарів. Пізніше пошукова група виявила на дні Ла-Маншу літак і тіло, яке, як з'ясувалося пізніше, належало Салі. Тіло пілота Девіда Ібботсона досі не знайдено.
В даний час "Нант" готує скаргу в ФІФА на "Кардіфф Сіті", який до цих пір не сплатив трансфер Сали. сам же "Кардіфф" вимагає від поліції провести розслідування загибелі Еміліано Сали. Валлійський клуб хоче дізнатися у французького клубу, хто організував політ Сали.
Читайте також:
- "Це як з таксі": агент звинуватив "Кардіфф" в загибелі футболіста Еміліано Сали
- Літак, на якому розбився Сала, не мав ліцензії для комерційних польотів
- "Кардіфф" вимагає від поліції провести розслідування загибелі Еміліано Сали
- З'явилися несподівані подробиці переходу загиблого футболіста Сали до "Кардіффа"
- У рідному місті Еміліано Сали попрощалися із загиблим футболістом