Мессі виграв суд у газети, який звинуватив його у вживанні нандролона

Всі гроші, отримані від видання, футболіст передав фонду "Лікарі без кордонів"

Нападник "Барселони" і збірної Аргентини Ліонель Мессі виграв суд у газети "La Razon".

Влітку 2014 року журналіст іспанської газети La Razon Альфонсо Уссіа написав статтю про поразку збірної Аргентини від Німеччини у фіналі чемпіонату світу. Уссія заявив, що Мессі погано пересувався по полю і був млявим через наслідки вживання нандролона. Аргентинець подав до суду на газету і журналіста.

Суд визначив, що журналіст у статті навмисно ображав Мессі, і назвав висловлювання Уссіа непотрібними і зухвалими. Рішенням суду аргентинець отримав 65 тисяч євро за моральний збиток і в якості компенсації за судові витрати. Всі гроші, отримані від газети, Ліонель передав фонду "Лікарі без кордонів", повідомляє Sport.es.

Деканоат нандролона – анаболічний стероїд, вживання якого заборонено в спорті. У 2006 році в ряді ЗМІ з'явилася інформація, що Ліонелю Мессі дозволено вживання препаратів з вмістом нандролона за медичними показаннями. Речовина допомагає пацієнтам з дефіцитом гормону росту.

В тренді

Мессі в цьому сезоні забив 42 м'ячі в 50 матчах за "Барселону".

Реклама
Найважливіші та найцікавіші новини завжди під рукою
segodnya.ua в telegram-каналi segodnya.ua на Google News
Більше новин
Опитування
Премьер-лига
#
Команда
І
Г
О
1.
Динамо
26
59:15
65
2.
Шахтар
26
51:19
54
3.
Зоря
26
44:22
50
4.
Колос
26
36:26
41
5.
Ворскла
26
37:30
41
6.
Десна
26
38:32
38
7.
Дніпро-1
26
36:38
30
8.
Львів
26
25:51
29
9.
Олександрія
26
33:37
29
10.
Рух
26
27:39
28
11.
Маріуполь
26
27:41
26
12.
Інгулець
26
24:36
26
13.
Олімпік
26
28:48
22
14.
Минай
26
16:47
18
Опитування
Цитата дня

Я можу побажати Суркісу, щоб наступний чемпіонат вони програли, а ми виграли

Рінат Ахметов президент Шахтаря
10 тез із інтерв'ю

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти