Мессі зі злості пробив м'ячем в арбітра. Але не попав

1 листопада 2020, 11:18

Олександр Трикіша Олександр Трикіша

Аргентинець заробив попередження, але його ще може чекати покарання від керівництва ліги

Нападник "Барселони" Ліонель Мессі оскандалився в матчі 8-го туру чемпіонату Іспанії проти "Алавеса" (1:1). Ще в першому таймі Мессі залишився незадоволений рішенням головного арбітра зустрічі Алехандро Хосе Ернандес Ернандеса, який не покарав суперника, і на нервах пробив м'ячем в сторону рефері, але не влучив. Арбітр показав аргентинцеві жовту картку, але цілком міг і видалити лідера каталонців.

Реклама

Втім, Мессі може чекати покарання постфактум від Ла Ліги, і куди суворіше, ніж жовта картка.

Нагадаємо, що посеред тижня Мессі встановив рекорд Ліги чемпіонів, поки Роналду сидить на лікарняному. Аргентинець відзначився забитим м'ячем у поєдинку проти "Ювентуса" і став кращим бомбардиром групового етапу.

Дивіться, як "Барселона" обіграла "Ювентус" в Лізі чемпіонів:

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти