Що розлютило Роналду? Футболіст викинув капітанську пов'язку і покинув поле до кінця матчу

28 березня, 00:26

Любомир Луканюк Любомир Луканюк

Арбітр не зарахував гол португальця у ворота Сербії

У другому турі кваліфікації чемпіонату світу 2022 року збірна Португалії на виїзді упустила перемогу над Сербією. У першому таймі Жота оформив дубль, а після перерви Мітровіч і Костіч зрівняли рахунок – 2:2.

Реклама

Проте в кінцівці зустрічі стався дуже скандальний епізод. Кріштіану Роналду забив гол, але рефері не побачив, що м'яч повністю перетнув лінію воріт, і не зарахував взяття воріт.

Кріштіану почав емоційно апелювати до бокового судді, за що отримав жовту картку. Після цього Роналду покинув поле ще до закінчення зустрічі і кинув на поле свою капітанську пов'язку.

Реклама

Читайте також: Воротарський ляп у матчі відбору на ЧС-2022 підірвав Мережу.

Дивіться відеоогляд матчу Сербія – Португалія.

Перший тайм:

Другий тайм:

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти