Калинич уникнув покарання за зіткнення зі Степаненком

21 листопада 2014, 16:52

Форвард "Дніпра" завдав гравцю "Шахтаря" травму ока та струс головного мозку

КДК ФФУ не став карати форварда дніпропетровського "Дніпра" Ніколу Калинича за зіткнення з гравцем донецького "Шахтаря" Тарасом Степаненком в матчі 12-го туру чемпіонату України.

Реклама

Нагадаємо, в результаті зіткнення у Степаненка діагностували травму ока та струс головного мозку.

У своєму додатковому рапорті арбітр матчу А. Абдула зазначив наступне (цитата): "На 43-й хвилині гравець команди "Шахтар" Тарас Степаненко порушив правила гри, затримав суперника Ніколу Калинича двома руками, після чого обидва гравці впали на газон. Перебуваючи в безпосередній близькості від ігрового моменту і добре контролюючи цей епізод, я бачив, що з боку гравця команди "Дніпро" не було неправомірних дій руками по відношенні до гравця "Шахтаря". Я зафіксував порушення правил з боку Т. Степаненка, після чого команда "Дніпро" швидко ввела м'яч у гру. Після цього я побачив, що у гравця "Шахтаря" на обличчі з'явилася кров, і мною відразу була зупинена гра для надання медичної допомоги. Оскільки гра була зупинена, коли м'яч перебував у грі, після надання допомоги я відновив матч спірним м'ячем".

В тренді
"Шахтар" і "Динамо" йдуть далі! Результати 1/16 Ліги Європи

Таким чином, розгляд даного епізоду не відноситься до компетенції КДК, визначеної статтею 60 Дисциплінарних правил ФФУ.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти