ФІБА уклала угоду з медіа-компанією Perform, одним з лідерів цифрового спортивного контенту, повідомляє офіційний сайт організації.
У рамках партнерства компанія інвестує в медіа-сегмент ФІБА близько 500 мільйонів євро за 16 років (2017-2033).
Одним із головних завдань є вихід на ринки Азії, Африки і Америки.
Perform стане партнером міжнародної федерації для розподілу і продажу медіаправ на всі змагання, що проводяться під її егідою.
За цей час планується організувати більш 5000 прямих трансляцій.
Читайте також:
- "Реал" виграв Інтерконтинентальний кубок ФІБА
- ФІБА зняла з Росії заборону на участь у міжнародних змаганнях
- Команда НБА змінила літак, щоб подивитися в повітрі Супербоул
- У гравця "Динамо" в Києві викрали машину
- Трагічно загинув колишній віце-президент Федерації баскетболу України
- Перший розіграш баскетбольної Ліги чемпіонів стартує у вересні
- В НБА заговорили про зміну правил через навмисні фоли