Чемпіонат Формули-1 завершився гонкою посеред перлини пустелі

26 листопада 2018, 09:04
Гран-прі Абу-Дабі виграв Льюїс Хемілтон, який до цього достроково став чемпіоном світу

Льюїс Хемілтон - переможець чемпіонату 2018 року в

Відгримів останній феєрверк , осушений останній літр шампанського – підійшов до кінця заключний етап Формули – 1 . Гран -прі Абу – Дабі , вечірня гонка серед перлини пустелі – автодрому Яс-Маріна – підбила підсумки сезону .

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Здавалося б , де може бути інтрига : титул чемпіона знайшов свого власника , Кубок Конструкторів – теж . Однак " бронзу " ще тільки належало розіграти . Райкконен , Ботас і Ферстаппен – фінно – голландське тріо отримало останній шанс з'ясувати : хто з них третій найшвидший гонщик на планеті . Крім того , неабияка боротьба розгорнулася в командному заліку – тут все було досить прозаїчно : вище місце – більше грошей .

Реклама

Історія пишеться тут. Арабський етап повинен був стати дійсно історичною подією: відразу 12 пілотів в наступному сезоні поміняють команду! Або ж скажуть Формулі "До побачення!". Найбільш пам'ятним стане відхід зі спорту Фернандо Алонсо – багато хто вважає іспанця стовпом, на якому трималися залишки "старої школи". Без боліда залишиться і його напарник – Стоффель Вандорн. На вимушену пенсію також вийдуть Маркус Еріксон і Брендон Хартлі, що так і не побував за кермом "Ред Булл". Естебан Окон також не буде бойовим пілотом в 2019 році, проте Тото Вольфф чітко дав зрозуміти: "Мерседес" своїх не відпускає. Весь наступний сезон Окон тестуватиме новинки "Срібних стріл" і працювати на симуляторі. Все для однієї мети – повернення в 2020.

А всього за кілька днів до кінцівки Чемпіонату грянула " трансферна бомба " : " Вільямс " відмовиться від послуг Сергія Сіроткіна . І це тільки звук . А ось і ударна хвиля : молодого пілота замінить ... Роберт Кубіца ! Польський ветеран зумів знайти спільну мову зі спонсорами і обнадіяв команду – мовляв , з болідом він впорається і однією повністю робочою рукою . В останній раз Роб виступав за команду Формули – 1 в якості основного пілота в далекому 2010 – незадовго до аварії в ралі , яка ледь не позбавила поляка кінцівки , та й життя .

Трансфери. Щодо тих, що "змінюють ліврею", то Сайнс перейде в спорожнілий "Макларен", де буде змагатися з новоспеченим чемпіоном Формули-2 Ландо Норрісом. На місце Карліто прийде Даніель Ріккардо, якому набридла нестабільність його "Ред Булл". Замість Дена "проклятий" болід прийме П'єр Гаслі. Порожнє місце в "Торо Россо" займе вічно перспективний Данило Квят. Стролла сяде за кермо купленої батьком "Рейсінг Поінт", ну а Райкконен і Леклер просто махнути "ключ на ключ": Шарль – в "Феррарі", Кімі – завершувати кар'єру в "Заубер". Повернеться в Формулу і Дженсен Баттон! В якості коментатора – Джей-Бі підписав річний контракт зі "Скай Спортс".

Реклама

Сезон 2018 року стане останнім і для старих союзів : " Ред Булл " вперше за 11 років змінить моториста . З наступного сезону силові установки " биків " збиратимуть в " Хонда " . З цього приводу " Рено " випустила досить теплий прес – реліз , де хотіла колективу Крістіана Хорнера всього найкращого .

Кваліфікація. Незважаючи на те, що "вершки" вільних заїздів ділили між собою претенденти на топ-3, кваліфікацію впевнено виграв Хемілтон. Льюїса навіть не збентежив перетин білої лінії розподілу між піт-лейн і виїздом на трасу – чемп відбувся попередженням. А ось Райкконена за такий же проступок оштрафували. Ймовірно, переможців не судять. 11-й поул для Хема в цьому сезоні, 83-й в кар'єрі. Разом з ним з першого ряду стартував Боттас. В цілому, стартове поле нагадувало таблицю Кубка Конструкторів: перші – "Мерседес", потім "Феррарі", за ними "Ред Булл".

Реклама

Гонка. Старт видався стриманим. Не пощастило Ферстаппену – силова вирішила піти в безпечний режим і обмежити потужність. У дев'ятому повороті стався перший серйозний інцидент: зіткнулися Грожан і Хюлкенберг. Через контакт машина Ніко злетіла в небо, перекинулася і приземлилася на огорожу вгору днищем. А потім загорілася. На щастя, пілот не постраждав, хоча витягнули його з помітним зволіканням. Виїхав пейс-кар. Після рестарту силова відключилася у Райкконена – не найкращий кінець в "Феррарі". Включити її так і не вдалося. Фінн, однак, занадто засмученим не був – вже незабаром з'явилася його фотографія: в лівій руці дружина Мінтту, в лівій – банку пива.

22 -е коло гонки явило біблійне чудо – посеред пустелі пішов дощ . Недостатній , щоб переходити на проміжні покришки , але достатній , щоб на нього поскаржився Макс Ферстаппен . Через деякий час опади закінчилися . Через чотири кола здався мотор Еріксона – сумний фінал кар'єри пілота .

Ближче до кінця гонки " Макларен " попросили Алонсо прискоритися , щоб потрапити в очкову зону . Нандо прискорився – і зрізав три шикани . Там , де іспанець відіграв 4 секунди , стюарди вирішили додати йому 5. За кожну зрізання . Разом 15 секунд до результату . На щастя , між ветераном і Хартлі було більше 20 секунд . На 46 – му колі машина Окона перетворилася в кальян – випустила купу диму і ... все . Сходження для француза . Сумний епізод у розвитку цього пілота . Через коло фінт Естебана повторив П'єр Гаслі .

Гран -прі Абу – Дабі виграв Льюїс Хемілтон . Це його 73-тя перемога . Другим фінішував Феттель , третім – Макс Ферстаппен . Таким чином голландець обійшов обох фінів і став " віце – віце – чемпіоном світу " .


Потім настала пора прощання і зворушливих слів . Так , Фернандо Алонсо пообіцяв , що назавжди залишиться прихильником Формули – 1 : " Для мене велика честь боротися з чемпіонами світу . Я буду приїжджати на Гран -прі , але поки не думаю про коментуванні . Дякую Формулі – 1 . Дякую за все " .

"Алонсо – легенда. Я дивився за його успіхами, коли ще сам тільки дебютував в чемпіонаті. Також дякую Себастьяну, для мене було честю битися з ним в цьому році – я знаю його ще з Формули-3. Цього року він і" Феррарі "здорово тиснули на нас – не подумайте, що перемога далася легко", – поділився Хемілтон.

Висловив думку і сам Феттель: "Льюїс чемпіон, і він цього заслуговує. Сподіваюся, ми дамо гідний бій "Мерседес" в наступному році. Фернандо також відмінний пілот, нехай і останні кілька років були для нього досить важкими. Нам всім буде його не вистачати ".

Гостроти в самому кінці вирішили додати в "Хаас" – через протест команди, який знаходиться на розгляді стюардів, результати чемпіонату будуть вважатися попередніми. Справа в тому, що Джин Хаас і його колектив заявив: раз "Рейсінг Поінт" – нова команда, то, отже, вона не будувала власний болід, а значить не є конструктором. Саме тому хлопці з Каннаполіса домагаються анулювання всіх результатів "рожевих пантер". Впевнені, фінальний вердикт дирекції Формули не змусить себе довго чекати
. А боротьба в Альберт – Парку почнеться через якусь сотню днів .