Українських журналістів майже годину перевіряли перед стадіоном у Парижі

8 грудня 2015, 22:00
Біля самої арени представників ЗМІ розважав вуличний джаз-бенд

Фото Е. Кінзерський

Заходи безпеки перед матчем були надпідвищеними. Через що автобус з українськими журналістами майже годину не міг прорватися до стадіону – всі навколишні вулиці були перекриті поліцейськими блокпостами, подолати які не було ніякої можливості.

Припаркуватися вдалося лише за 500 метрів від "Парк де Пренс", на яких нам довелося пройти три процедури перевірки – з розкритим паспортом (притому, що акредитації були з фото) необхідно було чекати, поки твоє прізвище виявлять у списках. Зате біля самого стадіону нас чекав приємний сюрприз – вулична джаз-банда дуже запально виконувала популярні композиції. А стюарди в яскраво-жовтих куртках, білих сорочках і жовтих краватках, перед тим, як почати ретельний фінальний обшук, дуже проникливо говорили кожному з нас "Bon match!". Прямо, як касири в супермаркетах, які, видаючи чек, неодмінно скажуть тобі завчене: "Спасибі за покупку! Приходьте ще!".

Реклама

Майже всі вболівальники з клубними шарфами. Фанатська "троянда" – своєрідний знак відмінності в "ПСЖ". Як жартують французькі колеги, по емблемі на ній можна легко зрозуміти, як давно людина вболіває за "парижан". Справа в тому, що нинішній логотип клубу, прийнятий у 2013-му, – вже восьмий за 45 років.