УЄФА після фіналу Ліги чемпіонів в Києві змінив оформлення турніру

7 червня 2018, 14:00
Новий бренд має більшу гнучкість, зберігаючи головні елементи – такі як гімн, стадіон і трофей

Фото: uefa.com

Фото: uefa.com

Реклама

УЄФА оновив графічне оформлення головного єврокубкового турніру – Ліги чемпіонів. Бренд Ліги чемпіонів придбав новий, яскравіший вигляд, повідомляється на офіційному сайті турніру. Концепція, що за ним стоїть, виражена так: "Акцентувати моменти, які створюють головну сцену". Нагадаємо, в київському фіналі Ліги чемпіонів "Реал" обіграв "Ливерпуль" з рахунком 3:1.

Центральне місце в новій візуальній концепції бренду займають з'єднані зірки, взяті зі "зоряного м'яча" з логотипу Ліги чемпіонів УЄФА. Концепція передає культові приклади демонстрації видатної техніки і таланту, які роблять вечори Ліги чемпіонів УЄФА такими особливими.

Новий бренд має більшу гнучкість, зберігаючи головні елементи – такі як гімн, стадіон і трофей. Синя колірна гамма, що бере коріння в темі вечорів Ліги чемпіонів УЄФА, збагатилася акцентними кольорами – маджентою (пурпуровим) і ціаном (синьо-зеленим), які освіжають сприйняття образу.

Реклама

Нова концепція візуально виражає перероблене позиціонування бренду Ліги чемпіонів УЄФА. Вона зміцнює базові цінності бренду, якими славиться турнір, і водночас підкреслює провідну роль турніру в футболі. Ліга чемпіонів УЄФА зросла і стала частиною глобальної індустрії розваг, переставши бути виключно спортивним турніром.

Раніше ми повідомляли, що наступного сезону Ліги чемпіонів будуть змінені критерії розподілу призових. Так, кожен учасник групового етапу Ліги чемпіонів заробить мінімум 15 мільйонів євро.