Страх і ненависть в Баку: рекорд Стролла, подвиг Боттаса і розбірки Феттеля з Хемілтоном

25 червня 2017, 18:54
Гран-прі Азербайджану порадувало шанувальників Формули-1 кількістю інцидентів

Фото AFP

Гонка. Божевілля – тільки так, і ніяк інакше, можна назвати гонку в Баку. Кілька авто безпеки поспіль, віртуальний сейфтікар, червоні прапори, кілька перезапусків, сходження і повернення, вибухи шин і уламки всюди. Є ще порох в Королеві Автоспорту! У топ-3 встигли побувати і Маса, і Стролл, і Окон, і Перес, і навіть Магнуссен! Боттас був "поранений" Райкконеном в переднє антикрило і опустився на 20-е місце. Незважаючи на всі безумство, "літаючий фін" відіграв 18 позицій і приїхав 2-м! Третім, ставши головною несподіванкою фінішу, припаркувався Стролл! Ленс міг бути і зовсім другим, але на останніх метрах його обійшов Валттері. Проте, Стролл – перший канадець на подіумі після Жака Вільнева в 2001-му році! І це новий рекорд – Ленс став наймолодшим пілотом на подіумі в дебютному сезоні.

Реклама
А гонку , з променистою усмішкою і залізобетонними нервами , виграв Даніель Ріккардо . Феттель приїхав 4 – м , а Хемілтон замикає топ – 5 . Алонсо на повному ходу в'їжджає на 9 – е місце і заробляє перші 2 очки для " Макларен " !

Всі результати сезону Формули-1, особистий залік і розташування в Кубку Конструкторів

Герой. Безумовно , Ленс Стролл . Молодий канадець продемонстрував неабияку витримку для своїх 18 – ти років і крізь весь хаос примудрився приїхати на подіум . Крім того , героєм гонки може по праву називатися Валттері Боттас . Фінн " впав " з другого місця на двадцяте, а потім знову повернувся на " срібло " . Не так багато пілотів за всю історію робили щось подібне .

Реклама

Гран прі.Технічно , Формула – 1 приїжджає в Баку ось уже другий рік поспіль . Але якщо минулорічний заїзд був названий Гран -прі Європи , то в цьому році азербайджанці твердо заявили , що вони – ніякі не європейці . На тому й порішили – з 2017 в чемпіонаті буде Гран -прі Азербайджану .

Траса."Найшвидша міська траса в світі", – впевнено говорить про Баку Фернандо Алонсо. І тут ветеран як ніколи правий – Герман Тільке примудрився вписати в міську конфігурацію найдовшу пряму в усьому формульному календарі – цілих 2,1 км! У теорії, на такій дистанції болід може розвинути швидкість до 370 км. Але розігнатися – штука нехитра. "А хитрість буде в гальмуванні", – вирішив Тільке. Вирішив ... і зробив прямий поворот, від якого чортихаються навіть бувалі пілоти. Множинні блокування забезпечені, особливо якщо загратися з обгоном. Секрет азербайджанського успіху до цієї неділі знала тільки одна людина – пенсіонер на ім'я Ніко Росберг.

Хем-Себ. Здається , цукерково – букетний період між двома чемпіонами закінчено . Під час чергового сейфті – кара Хемілтон , лідер гонки , несподівано загальмувати перед Феттелем , чим викликав зіткнення . Після цього Феттель порівнявся з Хемом і в'їхав в нього зліва . Можливо , боротьба за чемпіонство повертає нас в ті часи , коли Шумахер хотів гарненько прописати Култхарду ! Вишенькою на торті стали червоні прапори на 23 – му колі , яким передували кілька віртуальних і реальних пейс -карів .

Реклама

Диво на піт-лейн.До червоних прапорів Кімі Райкконен постраждав від власних уламків , через що у нього вибухнуло заднє праве колесо . Проїзд на ободі – гарантована шкода підвісці , через що ніхто не здивувався , коли інженери закотили болід фіна в бокси . Але всього за дві хвилини до відновлення гонки на обличчях тіффозі знову засяяли посмішки : інженери викотили Кімі на піт – лейн – він продовжив гонку ! І все ж фіну довелося зійти на 48 – му колі .

Помста Рожевої Пантери. Ідентична ситуація сталася з Серхіо Пересом. "Чеко, ти вибув!", – пролунав в ефірі голос інженера "Форс Індія", після чого мексиканця закотили "під дах". А причиною тимчасового сходження Переса стало зіткнення з ... напарником! Окон намагався чисто обігнати Чеко, однак тільки позбавив команду теоретичних очок. Що ж, в "Форс Індія" самі винні: залишивши Переса безкарним в Монреалі, вони дали Рожевій Пантері, як вже охрестили Окона соцмережі, свободу дій. Сам Окон, правда, нехай і одразу, свого домігся – на 42-му колі Перес знову зійшов. Вже напевно.

Ферстаппен. Юний Макс стає лідером за кількістю мату в ефірі – не дивно , голландець знову сходить з дистанції ! Відмова мотора в Баку – і це 4 сходження для юного обдарування за 7 гонок в сезоні ! Здається , Максу дуже хочеться поговорити з мотористами з " Рено " . Поки що " Ред Булл " по надійності можна порівняти хіба що з " Мінарді " .

"Макларен".Оновилися так оновилися ! Фанатам " Макларен " залишається тільки освистувати власну команду : через оновлення і заміни Алонсо і Вандорн оштрафовані на 40 і 30 позицій відповідно . Старт з останнього ряду для абсолютно неконкурентоспроможних машин !

Два Брауни і "Хонда".У Монреалі виконавчий директор "Макларен" Зак Браун нарешті виніс "Хонді" ультиматум – або негайні поліпшення, або розрив. Навіть фінансові вливання не допоможуть японцям. З чуток, контракт з мотористами приносить хлопцям з Уокінга 100 мільйонів доларів щорічно. "Постійна відсутність призових і штрафи значно зменшують фінансову вигоду цих угод", – парирує Браун. Інший Браун, Росс, спортивний директор Формули-1, безпосередньо пропонує допомогу "Хонді": "Присутність кожного моториста в чемпіонаті дуже важлива для нас. Ми будемо щасливі допомогти японським інженерам". Керівник проекту "Хонда" у Формулі-1 Юсуке Хасегава у відповідь викидає білий прапор: "Я дуже ціную цю пропозицію. Нам варто прийняти допомогу. Ми будемо вести переговори".

Алонсо. Натяки Фернандо Алонсо стають все менш тонкими. Коли на прес-конференції було піднято питання про контракти на наступний сезон, Нандо недвозначно відповів: "Переходів буде куди більше, ніж ви думаєте. Моя мета – перемагати". Можливе рішення про перехід іспанця підтримують інші пілоти "старої школи". "Алонсо в кінці пелетону – це просто пародія. Він марно витрачає свій час і сили в "Макларен", – заявляє легенда "Ред Булл" Марк Веббер. Феліпе Масса ще більш категоричний: "Якщо Фернандо не отримує задоволення від Формули-1, можливо , йому варто змінити команду або взагалі спробувати себе в чомусь ще. Думаю, йому варто піти". Тим не менш, Алонсо нарешті "розмочив" рахунок "Макларен", здобувши феноменальні 2 очка.

Сирітка "Заубер".Моніша Кальтенборн пішла! Перша жінка-бос в Формулі-1 один залишила свій пост. Офіційна причина відходу керівника "Заубер" – незгода з новими власниками в питаннях про розвиток команди. Неофіційна – місіс Кальтенборн не хотіла віддавати перевагу будь-кому з пілотів, в той час як власник команди, компанія "Лонгбоу Фінанс СА", надає перевагу Ерріксону Верляйну. Чуток ходить багато, деякі підтвердив і сам Верляйн: "Незадовго до відходу Моніша дзвонила мені і говорила, що її звільнять ...". Ерріксон, як і "Лонгбоу Фінанс", всі чутки відкидає.

<p>Фото AFP</p>