"Шахтар" став першим українським клубом, який вийшов на блокчейн ринок

28 квітня 2020, 13:19
Лідер чемпіонату України приєднався до блокчейн-гри в жанрі футбольного фентезі

"Шахтар" став першим українським футбольним клубом, що приєдналася до гри в фентезі-футбол майбутнього Sorare, де вболівальники можуть обмінюватися колекційними цифровими блокчейн-зображеннями футболістів. Sorare – це відкрита гра в жанрі футбольного фентезі, в якій менеджери можуть торгувати офіційними цифровими блокчейн-зображеннями. Стартувала в березні 2019 року і ставить собі за мету донести блокчейн до найпопулярнішого в світі виду спорту – футболу. На сьогодні в неї грають понад 10 тисяч користувачів по всьому світу. Sorare офіційно ліцензована 40 футбольними клубами, серед яких "Ювентус", "Шальке", мадридський "Атлетіко", "Порту", "Ліон" та інші.

Читайте також: Два гравці "Шахтаря" підірвуть трансферний ринок Європи – рейтинг супербразільцев

Реклама

Вперше в історії в одній грі вдалося об'єднати пристрасть до колекціонування, азарт і непередбачуваність фентезі-футболу і всі переваги онлайн-геймінгу. Вболівальники "Шахтаря" тепер зможуть збирати зображення, грати і перемагати в щотижневих турнірах в Sorare.

Для участі в фентезі-футболі Sorare потрібно скласти команду з 5 блокчейн-зображень, щоб отримати допуск до турнірів, боротьби за призи і досягнення. Фентезі-менеджери ранжуються в залежності від виступів їх гравців на полі і бонусних очок, пов'язаних з цінністю їх блокчейн-зображень.

"Я дуже радий угоді з "Шахтарем", легендарним українським клубом. Футбольні вболівальники в усьому світі, які стежать за єврокубками, знають "Шахтар" і знайомі з його історичними досягненнями. Ми бачимо інтерес до нашої глобальної грі в фентезі-футбол з України. Тому ця угода є ключовим кроком у нашому баченні створення глобальної фентезійної ігри", – говорить генеральний директор Sorare Ніколас Юлія.

Реклама

"Протягом багатьох років ринок ігор жанру фентезі-футбол" показує стабільне зростання, а інтерес уболівальників до чогось нового тільки прискорює його розвиток. Ми зі свого боку зацікавлені в просуванні бренду ФК "Шахтар" на нових цифрових платформах, тим більше, онлайн-ігри мають зараз підвищену актуальність. На даний момент Sorare активно збільшує свою аудиторію, і ми раді стати частиною цієї спільноти поряд з провідними європейськими клубами", – розповів комерційний директор ФК "Шахтар" Дмитро Кириленко.


Нагадаємо, що в останній реальної грі в єврокубках "Шахтар" на виїзді обіграв німецький "Вольфсбург" в першому матчі 1/8 фіналу Ліги Європи: