Сергій Палкін. Фото ФК "Шахтар"
Успішність зборів у Бразилії з точки зору підвищення впізнаваності бренду ФК "Шахтар" змусила "гірників" задуматися про підкорення нових ринків.
За словами генерального директора "оранжево-чорних" Сергія Палкіна, у клубі задумалися про турне по Північній Америці чи Азії.
"Ми вже розмовляли з Містером з цього приводу. Він вважає, що на цьому не можна зупинятися, а потрібно дивитися і на Китай, і на Америку, тому що це дуже цікаві ринки", – сказав гендиректор "гірників" в інтерв'ю телеканалу Футбол-1 .
"Щоб будувати світовий міжнародний бренд, потрібно кожну зиму відлітати в інші країни на серйозні тури", – додав Сергій Палкін.