"Шахтар" – "Ліон": інформація для вболівальників, як здати квитки

5 грудня 2018, 10:52
Поєдинок Ліги чемпіонів перенесений з Харкова до Києва

З "Ліоном" гру перенесли.

За рішенням УЄФА матч 6-го туру групового етапу Ліги чемпіонів " Шахтар " – " Ліон " відбудеться в Києві на НСК "Олімпійський".

ФК "Шахтар" приносить усім уболівальникам вибачення за незручності у зв'язку зі сформованими обставинами і інформує про процедуру повернення квитків.

1. Квиток придбаний в касах ОСК "Металіст". Повернення грошей здійснюється тільки в касах з 5 грудня. Касир приймає заповнену заяву та оформляє акт про видачу коштів.

При собі необхідно мати паспорт та квиток (П. І. Б. повинні збігатися), а також платіжну картку (в разі, якщо нею була здійснена оплата). Процедура здійснюється тільки особисто. Повернути квиток за родича або знайомого не можна.

2. Квиток придбаний на shakhtar.com або в додатку Shakhtar Tickets. Повернення грошей здійснюється в касах ОСК "Металіст". Також уболівальник може відправити заяву за адресою tickets.support@shakhtar.com, після чого з ним зв'яжуться працівники клубу.

Кошти будуть повернуті на картку, з якої відбувалася оплата, і надійдуть протягом 14 днів.

3. Квиток придбаний на інших інтернет-ресурсах або в роздрібній мережі. Повернення здійснюється там же, де відбувалася покупка. Повернення в касах ОСК "Металіст" неможливе.

4. Студклуб і школи. Звертатися до координаторів, у яких придбаний квиток. Повернення в касах неможливе.

Каси ОСК "Металіст" працюють щодня з 10:00 до 19:00.

Телефони: 0 800 300 314 (по Україні дзвінки безкоштовні), +38 044 390 90 09.

До уваги вболівальників, які раніше придбали квитки і бажають відвідати матч в Києві. Ваші квитки – дійсні! Спеціально для вас клуб забронює місця в центральних секторах НСК "Олімпійський".

Власники пакетів Ліги чемпіонів можуть повернути гроші за матч "Шахтар" – "Ліон" в Харкові за вказаною вище процедурою або обміняти їх на квиток в Києві (з 7 грудня в касі № 8 НСК "Олімпійський")
.