Кепка з талісманом ЧС-2014. Фото AFP
Директор Міжнародної федерації футбольних асоціацій з розвитку Ральф Штраус зізнався , що кепка із зображенням броненосця Фулеко , який є талісманом чемпіонату світу з футболу , стала найпопулярнішим товаром турніру.
"Ми дуже задоволені продажами офіційної атрибутики. За останніми даними , очікувані показники будуть перевищені . Про точні цифри поки говорити рано , вони стануть достовірно відомі ближче до кінця року" , – розповів Штраус .
Асортимент сувенірної продукції склали товари від 80 міжнародних та 70 бразильських компаній , що володіють офіційною ліцензією на її виготовлення та продаж. Основний канал поширення – онлайн- магазин на офіційному сайті ФІФА. У роздрібному продажі задіяно близько 15 тис. точок – це магазини по всьому світу і 150 офіційних фан- шопів .