Ребрендинг Ліги Європи: у турніру буде новий логотип і гімн

30 травня 2018, 13:33
УЄФА змінює концепцію турніру з наступного сезону

Нове лого Ліги Європи

Перед новим сезоном Ліги Європи УЄФА провів ребрендинг. Ключові елементи, такі як кольори і логотип, залишилися без змін, але візуальне вираження прийняло сміливіших і гостріших рис. "Хвиля енергії, яка зображує зв'язок між футболістами і вболівальниками, поступилася місцем поєднанню ламаних ліній і площин, яке візуально підкреслює подорож клубів по всій Європі", – йдеться в релізі УЄФА

Натхненні трофеєм. Перероблена енергетична лінія запозичує ключові елементи у трофея Ліги Європи УЄФА і оживляє їх. В першу чергу – це ковані боки кубка, що сходяться під гострим кутом. Форма трофея також задає структуру і рух енергетичної хвилі, яка відображає злети і падіння клубів і їх уболівальників під час захоплюючої подорожі в Лізі Європи УЄФА.

Реклама

Цифровий формат. Удосконалена ідентичність краще поєднується з цифровими, мобільними і соціальними медіаплатформами. Нові елементи полегшують масштабування і інтеграцію бренду (від софт до фулл-) на малих екранах і пристроях. Всі анімовані елементи відповідають вимогам мовлення в ультрависокому дозволі.

Нова музика. Щоб повніше передати пристрасть і енергію матчів Ліги Європи УЄФА, був складений новий гімн. Надихаюча і потужна музика передає природу турніру. Він поєднує сучасні та класичні елементи, віддаючи належне традиціям і заглядаючи в майбутнє.

Офіційний м'яч. Символіка турніру з енергетичним розрядом використовується і в дизайні нового офіційного м'яча Ліги Європи УЄФА, виробленого Molten. Його оформлення висловлює динамічну суть турніру і подорож клубів по всій Європі.

Реклама

Нагадаємо, що Лігу Європи-2018 виграв мадридський "Атлетіко", який у фіналі обіграв французький "Марсель".