Під покровом ночі Феттель вирвав першу в сезоні перемогу в Формулі-1

22 вересня 2019, 20:09
Знаменитий німецький гонщик 392 дні не знав смаку перемог. І ось це сталося – "Феррарі" тріумфує!

Феттель святкує перемогу / Фото: AFP

У неділю відбувся нічний етап Формули-1 – Гран-прі Сінгапуру. Феттель завоював першу перемогу за 392 дні, "Феррарі" – перший дубль за 786 днів. При цьому лідер сезону Хемілтон збільшив перевагу над Боттасом в особистому заліку до 65 очок.

Читайте також:

Реклама

Гран-прі Сінгапуру – міцний горішок для пілота будь-якого класу. Мало кому вдавалося розколоти Марину Бей; ще більше самі розколювались під її натиском. Траса проходить по вулицях міста і є однією з найбільш швидкісних у сезоні: тричі за коло пілоти можуть розвинути швидкість до 300 км / год. У той же час, загальна швидкість проходження траси невисока через 23 повороти. Додаткове завдання командам підкидає асфальт: незважаючи на щорічні заміни покриття траси, багато пілотів скаржаться на купини. Для збереження цілісності днища підвіски болідів у Сінгапурі налаштовують на максимальну висоту. Але найбільше команди турбує два чинники: по-перше, в Сінгапурі жахливо складно обганяти; по-друге, ймовірність появи автомобіля безпеки – 100 відсотків. Мало не забули про одну дрібницю: Сінгапур – вечірня траса, але команди тут живуть і працюють за європейським часом. Це означає наступне: вся інформація, зібрана на практиках і кваліфікації, не дуже актуальна.

Фаворитами цього етапу вважалися "Мерседес" і "Ред Булл": цим колективам краще даються повороти, в той час як коник "Феррарі" – довгі прямі. Скудерія, однак, окрилена двома минулими перемогами в Бельгії та Італії, вирішила боротися до кінця. Інженери з Маранелло поліпшили прохідність свого дітища на поворотах, що дозволило Феттелю і Леклерку їхати на рівних з конкурентами. Останній лідирував під час вільних заїздів, а потім завоював поул-позицію – п'яту в сезоні і третю поспіль. "Бл * ть!", – тільки й залишалося сказати приголомшеному Льюїсу Хемілтону на прес-конференції.

Реклама

Реклама

ГОНКА. Леклера і Феттеля на першому ряду розлучив Хемілтон, за ними стартували Ферстаппен і Боттас. На старті Шарль зберіг позицію і почав відриватися від переслідування. Не всі змогли стартувати чисто: Ріккардо допустив контакт з Расселом, а Хюлкенберг "знайшов" Сайнса. У підсумку, Карлосу довелося міняти носовий обтічник. Після цього інциденту пелетон вщух. Історичний досвід отримав Джовінаццо – в чехарді піт-стопів молодий пілот "Альфа Ромео" якийсь час очолював гонку. Антоніо, щоправда, швидко віддав позицію Феттелю, а потім був спущений з небес на землю Ріккардо – австралієць "наздогнав" італійця і проколов йому шину. Попередня жертва Даніеля, Рассел, після контакту з Грожаном вирішив ближче розглянути відбійник. Виїхав автомобіль безпеки. Через деякий час був оголошений рестарт.

Тактики "Феррарі" попросили Леклера не боротися з Феттелем, щоб уникнути сходів – обидва пілоти йшли до переможного дублю. На 43-му колі пейс-кар з'явився знову: Перес за наказом інженера заглушив болід. На 47-му колі був даний повторний рестарт. Тут вже настала черга Данила Квята вийти на рандеву з Райкконеном – росіянин спробував атакувати фіна, але той "закрив хвіртку" і допустив жорсткий контакт. На щастя, Квят зумів продовжити рух. Кімі пощастило менше: зламана підвіска і вимушене сходження.

Читайте також:

Гран-прі Сінгапуру виграв Себастьян Феттель. Це його перша перемога в сезоні і 53-тя в кар'єрі. За ним фінішував Леклер – у Скудерії перший в сезоні дубль. Бронзу отримав Макс Ферстаппен. Хемілтону і Боттасу довелося задовольнятися 4-м і 5-м місцями.

Дивіться, на яких болідах ганяють в Формулі-1