Болід "Вільямс"/Фото Williams Racing
Карантин, пов'язаний з пандемією коронавірусу, скасування змагань і втрата спонсорів сильно вдарили по фінансам команд Формули-1. Так, на межі продажу опинилася "стайня" з Британії – "Вільямс". Про це повідомила заступниця керівника команди Клер Вільямс. Раніше ми розповідали, як Формула-1 випалює пілотів дотла.
"Ще занадто рано розмірковувати про те, як гіпотетично може називатися команда в разі продажу, – цитує Клер Вільямс Racefans. – Хоча сім'я Вільямс хотіла б, щоб наше ім'я залишалося в Формулі-1. Однак перейменування не означає, що команда перестане виступати у перегонах. Для нас найголовніше – гарантувати майбутнє команди, зробити його успішним для отримання інвестицій".
Читайте також: Найусміхненіший гонщик Формули-1 змінює стайню: сенсаційне підписання "Макларен"
Можливий продаж всієї компанії – один зі сценаріїв, який розглядається радою директорів. Але не єдиний, оскільки у "Вільямс" також роблять спроби залучити нових інвесторів і акціонерів.
"Хоча жодних рішень поки що не ухвалено, для того, щоб переговори з зацікавленими сторонами стали можливими, компанія оголошує про початок формального процесу продажу", – сказано в опублікованій 29 травня заяві керівництва "Вільямс".
Конкретних пропозицій команда поки не отримувала, але попередні переговори з потенційними інвесторами вже тривають. Також у заяві наголошується, що бюджет на цей сезон у "Вільямс" є: "Хоча компанія зіткнулася з низкою труднощів, наразі час вона має необхідні кошти і готова повернутися до перегонів, як тільки дозволить календар 2020 року".
Нагадаємо, що "Вільямс" була заснована у 1977 році і є найстарішою у нинішньому пелотоні після "Феррарі" і "Макларен". Команда виграла дев'ять Кубків конструкторів, а її пілоти сім разів ставали чемпіонами Ф-1. Але в попередніх двох сезонах британська "стайня" посідала останнє, 10 місце, в зв'язку з чим призові виплати від Формули 1 скоротилися на 35 мільйонів фунтів. А загальні ж доходи в 2019 році знизилися на 13 млн фунтів.
Також в Williams Racing оголосили про розірвання контракту з британською компанією ROKiT, яка до останнього часу була титульним партнером команди. При цьому лише в минулому липні було оголошено про продовження спонсорської угоди з трьох до п'яти років. Причини такого рішення не розголошуються, але аутсайдеру Формули-1 тепер доведеться змінити кольори нової машини.
Дивіться, як Кімі Райкконен готувався до нинішнього сезону Формули-1