Марія Шарапова почала втрачати спонсорів після зізнання у вживанні допінгу

8 березня 2016, 10:42
Компанія Nike припиняє співпрацю з російською тенісисткою

Марія Шарпова. Фото AFP

Американська компанія з виробництва спортивного одягу, взуття та інвентарю Nike призупинила дію контракту з російською тенісисткою Марією Шараповою, яка провалила допінг-тест і відстороненою від змагань.

"Ми розчаровані і здивовані новинами про Марію Шарапову. Ми вирішили заморозити наші стосунки з Марією до завершення розслідування. Ми продовжимо відслідковувати ситуацію", – йдеться в заяві.

Реклама

7 березня Марія Шарапова на екстреній прес-конференції в Лос-Анджелесі оголосила про позитивний допінг-тест. У крові спортсменки був виявлений мельдоній. Адвокат спортсменки повідомив, що вона приймала препарат останні 10 років і не знала про те, що він потрапив в список заборонених з 1 січня 2016 року.

Інформацію про позитивний допінг-тест підтвердила Міжнародна федерація тенісу (ITF). Шарапова попередньо відсторонена від турнірів з 12 березня.

Всесвітнє антидопінгове агентство відносить милдронат до вкрай серйозного розряду S4 – гормони і модулятори метаболізму. За його використання спортсмен може бути відсторонений від виступів на чотири роки.

Реклама

Журнал Forbes неодноразово визнавав Шарапову найбільш високооплачуваною спортсменкою світу. Так, за оцінкою видання, з червня 2013-го по червень 2014 року російська тенісистка заробила 24,4 мільйона доларів. Близько 90 відсотків з цієї суми вона отримала від рекламних контрактів з Nike, Avon, Samsung, Tag Heuer, Evian і Head. Решта 10 відсотків – призові за турніри.