Історія логотипу НБА – найсильнішої баскетбольної ліги світу

10 травня 2016, 12:45
Сьогодні логотип НБА за ліцензією приносить лізі дохід в $ 3 мільярди на рік

Логотип НБА

Перша емблема НБА (1946-1971) була нічим не примітна, але влаштовувала Лігу до 1969 року. Поки НБА не почала бій проти свого новомодного конкурента, Американської баскетбольної асоціації. За допомогою НБА звернулася до Алана Сігела – відомого експерта в галузі брендингу, попросивши його створити логотип Ліги.

У пошуках натхнення Сігел переглянув фотоархіви журналу Sport і був вражений зображенням зірки "Лейкерс" і 14-кратного учасника "Матчу Всіх зірок" Джеррі Уеста. Але словами Сигеля, це ведення м'яча було "динамічне, вертикальне і охоплювало сутність гри". Керівництво НБА ніколи не цього визнавало, називаючи історію з Вестом міською легендою. Але 27 квітня 2010 року в інтерв'ю Los Angeles Times Сігел підтвердив, що дійсно створив емблему на основі фото Уеста.

Реклама

Коли преса питала баскетболіста, його силует на емблемі, закритий за своєю природою Уест відповідав: "Якщо це я, то я безумовно задоволений тим, що вони так добре думають про мене, що помістили мене туди. Але я не вважаю, що вони коли-небудь це підтвердять. Хоча багато хто говорить мені, що це я".

Сігел запропонував асоціації близько 50 варіантів лого, але комісіонер НБА Уолтер Кеннеді наполягав на емблемі, схожій з тією, що трохи раніше (в 1968 році) затвердили в MLB (бейсбольній лізі) – силует гравця і кольори прапора США – синій, білий і червоний. Вибір кольорів диктувався бажанням прирівняти баскетбол до бейсболу в статусі всеамериканської гри. Офіційно нову емблему ввели в 1971-му.

За розробку лого Алан Сигель отримав на той момент дуже пристойні гроші – 3500 доларів. А сьогодні це класичне зображення за ліцензією приносить НБА дохід в $ 3 мільярди на рік.