Євро-2016: більше половини українців не стежили за турніром

15 липня 2016, 22:49
Цікаві дані соціологічного дослідження: кожна двадцята українка дивилася всі ігри Євро-2016!

Дані соціологічного дослідження показують, що більша частина українців за Євро-2016 не стежили. Фото AFP

П'ять днів тому завершився головний футбольний турнір року – чемпіонат Європи. У фіналі Євро-2016 у Франції збірна Португалії обіграла господарів турніру в додатковий час з рахунком 1:0. Збірна України, нагадаємо, програла всі три матчі в групі і стала єдиною командою турніру, яка втратила всі шанси на вихід в 1/8 фіналу вже після другого матчу.

Як показують результати соціологічного опитування компанії Research & Branding Group (липень 2016 року, 1795 респондентів у 24-х областях України і м. Київ (за винятком АР Крим, м. Севастополь, непідконтрольних територій Донецької і Луганської областей) у своєму інтересі до Євро-2016 українці розділилися: 55% жителів країни взагалі не стежили за турніром! Однак кожен третій житель України (33%) дивився або всі, або частину футбольних матчів, а кожен десятий (11%) цікавився результатами матчів у новинах.

Реклама

Найбільший інтерес Євро-2016 викликало у чоловіків: лише третина (34%) представників сильної статі турнір залишив байдужим, тоді як серед жінок таких вдвічі більше – 72%. Кожен п'ятий український чоловік (20%) дивився всі, а кожен третій (34%) найцікавіші матчі турніру. Кожна десята мешканка України (13%) також подивилася найцікавіші матчі, а одна з двадцяти українок (4%) стверджує, що дивилася всі ігри Євро-2016.

Більш байдужими до Євро залишилися сільські жителі, 60% яких не стежили за чемпіонатом, тоді як у містах таких 52-53%.

Реклама

Інтерес до домашнього Євро-2012 в українців був значно вищий. Чотири роки тому не цікавилися турніром третина (30%) українців, тоді як кожен четвертий (26%) стежив за всім, що пов'язано з ЧЄ, ще більше (28%) стежили в основному за футбольними матчами, а 13% в основному приділяли увагу навколофутбольним новинам.

Переважна більшість українців (92%), які дивилися трансляції футбольних матчів, воліли це робити вдома або на дачі. По 5% дивилися футбол в гостях або спортбарах / ресторанах, кафе, а от на великих екранах у публічних місцях, фан-зонах або на стадіонах матчі євро дивилися лише 2% вболівальників.

Реклама

Найбільш "домашніми" виявилися вболівальники Півдня України, 96% яких віддали перевагу саме домашньому перегляду, тоді як найбільш компанійськими виявилися вболівальники Західної України, 9% яких дивилися футбольні трансляції в гостях, а ще 8% – в спортбарах / ресторанах, кафе. Дивитися матчі Євро-2016 поза домом частіше за інших обрала молодь до 30 років: 11% у гостях, 10% в спортбарах / ресторанах, кафе, 4% у фан-зонах. Вдома – 90%.

Так чи інакше, в цілому більшість українців (72%), які дивилися матчі, стверджують, що змогли подивитися всі ігри, які їх цікавили, а кожен п'ятий (20%) переглянути все, що хотів, не зміг.

При цьому, на відміну від інших регіонів, жителі Західної України в меншій мірі змогли подивитися всі матчі: 56% західноукраїнських вболівальників змогли (в інших регіонах 75-80%), а 32% – не змогли (на Сході і в Центрі 12-14%, а на Півдні – 21%). Також краще реалізувати в повному обсязі свої бажання з перегляду матчів Євро-2016 змогли жителі обласних центрів (78%), трохи менше це вдалося жителям середніх і малих міст (71%) і ще менше сільським жителям (65%).

Огляди всіх матчів Євро-2016.