Для телебачення краще, щоб у фінал ЛЧ вийшли "Реал" і "Ліверпуль" – Денисов

24 квітня 2018, 18:14
У іспанців є Роналду, а в англійців багато фанатів в Україні

Роналдо сам по собі бренд. Фото AFP

Сьогодні і завтра відбудуться півфінали Ліги чемпіонів. А фінальні поєдинок відбудеться 26 травня в Києві. Хто вигідний у вирішальному матчі для українського телебачення розповів нам Олександр Денисов, директор каналів "Футбол 1" і "Футбол 2":

"Фінал Ліги чемпіонів будуть дивитися, незалежно від складу учасників. Будь-яка пара фіналістів буде затребувана українським телеглядачем. До того ж сама локація того, де це відбувається, автоматом перемкне увагу всіх, навіть любителів "мильних "серіалів, саме на цю подію в суботу 26 травня. Хоча, звичайно, цікавіше, щоб у вирішальному матчі грали бренди гарної витримки. Поклавши руку на серце, для каналу "Футбол" було б краще, щоб переможцем з пари "Ліверпуль" – "Рома" вийшли англійці. Тому як в Україна у "червоних" багато шанувальників , є фан-клуби. А з італійських брендів у нас популярні в основному "Ювентус" і "Мілан".

До речі, цікава ситуація була напередодні чвертьфінальної стадії. У розмовах з деякими чиновниками УЄФА я намагався з'ясувати, чий вихід в 1/2 фіналу – "МанСіті" або "Ліверпуля" – більш цікавий з комерційної точки зору. Відповідь була однозначна – звичайно "Ліверпуль". Оскільки "Сіті" з точки зору маркетингового позиціонування, зірок – досить молодий бренд і тільки нарощує широку аудиторію за межами Англії. Тому в світі попит на "Ліверпуль" до сих пір більше.

Що стосується пари "Баварія" – "Реал", то тут безглуздо ворожити. Обидва клуби – світові бренди. Але у "Реала" за інших рівних є Роналду, а це вже окремий бренд. Тому, якщо відкинути власні симпатії, а говорити про прямий глядацький інтерес або попит, безумовно, пара "Реал" – "Ліверпуль" – це те, що нам хотілося б отримати з квартету півфіналістів".

Нагадаємо, що сьогодні в першому півфіналі Ліги чемпіонів грають
"Ліверпуль" і "Рома", онлайн-трансляція матча на нашому сайті.