"Барселона" продає назву стадіону "Камп Ноу"

1 грудня 2015, 21:15
Потенційна вартість спонсорської угоди – 20 мільйонів євро на рік

Стадіон "Барселони" "Камп Ноу"

"Барселона" перебуває в активному пошуку нового спонсора, який буде фігурувати в назві стадіону каталонського клубу.

Потенційна вартість спонсорської угоди – 20 мільйонів євро на рік. Термін дії подібних контрактів зазвичай варіюється від двадцяти до тридцяти років.

Реклама

Знайти покупця на назву арени терміново доручено американському рекламному агентству Van Wagner, що раніше працювало з аналогічного питання з лондонським "Арсеналом".

"Барселона" сподівається знайти спонсора вже до кінця року, щоб потенційну назву можна було затвердити на генеральній асамблеї клубу на початку 2016 року. Виручені від угоди кошти будуть спрямовані на модернізацію стадіону та будівництво нового спортивного центру.

У 2006 році на формі "Барселони" вперше з'явилося ім'я партнера – ним був дитячий благодійний фонд UNICEF. З 2013 року на футболках гравців каталонського клубу розміщена реклама Qatar Airways, яка приносить клубу близько 30 мільйонів євро на рік.