Автори найкращих емблем хокейного клубу "Маріуполь" отримали грошові призи

28 травня 2019, 14:58
Переможці конкурсу на найкращий логотип ХК Маріполь отримали сертифікати на грошові призи

27 травня на урочистій церемонії "Зірки хокейного року" Фонд Бориса Колеснікова вручив сертифікати на 50, 25 і 15 тисяч гривень переможцям конкурсу на найкращий логотип для хокейного клубу-новачка "Маріуполь". Конкурс тривав місяць, участь у ньому взяли 650 осіб. Переможцями творчого змагання стали Андрій Дегтяр і Артем Новохатский з Харкова, і киянин Богдан Забуга. Вони відвідали церемонію нагородження найкращих гравців і менеджерів сезону 2018/19 "Зірки хокейного року" від Української хокейної ліги, яка відбулася в Києві, й отримали з рук директора благодійного Фонду заслужені нагороди.

Реклама

Софія Мудрик звернулася зі сцени зі словами подяки до переможців конкурсу, зокрема висловила впевненість у тому, що новий хокейний клуб "Маріуполь" незабаром знайде не тільки фірмову емблему, а й напевно завоює любов хокейних уболівальників. "Логотип – це символ команди, тому саме з такого цікавого конкурсу ми вирішили почати історію хокейного клубу" Маріуполь ". Конкурсанти активно надсилали свої роботи, ділилися ідеями та побажаннями. Ми побачили, що безліч людей захоплені хокеєм. Приємно, що до нашої ініціативи приєдналися багато жителів Маріуполя, адже саме там зараз будується сучасна хокейна арена і незабаром буде створено клуб-новачок. Конкурс показав, що у хокейного клубу вже є і величезна підтримка серед маріупольчан і майбутні вболівальники", – зазначила директор Фонду Софія Мудрик.

У грудні 2018 року в Маріуполі почалося будівництво масштабного спортивного комплексу. Льодова арена, подарунок місту від Фонду Бориса Колеснікова, стане спортивною базою для хокейного клубу "Маріуполь", а також місцем тренувань для юних хокеїстів і фігуристів. Переможці конкурсу кажуть – проект Фонду привернув творчу молодь, дав шанс продемонструвати свої здібності і стимул позмагатися в креативі і оригінальності.

Реклама

"Про конкурс Фонду мені розповів батько, він завжди стежить за спортивними новинами. Я займаюся дизайном, так що вирішив застосувати свої професійні навички. Концепція мого логотипу наступна: брендом Маріуполя є якір. Його я вирішив використовувати в якості головного елемента. Стосовно до хокею, якір не тягне на дно, а навпаки, дає стійкість і дозволяє домогтися стабільного результату. Ідея емблеми: стійкість, впевненість, надійність! Бажаю гравцям ХК "Маріуполь" бути не тільки спортивним колективом, але і хокейної сім'єю, впеанено рухатися вперед, до перемог!" – розповів переможець конкурсу Богдан Забуга.

Нагадаємо, благодійний Фонд Бориса Колеснікова десять років реалізує освітні, спортивні, творчі проекти, конкурси та програми для молоді, мета яких – виховати нову генерацію технічних фахівців і спортивну еліту України.

Реклама