Клуби англійської прем'єр-ліги в майбутньому сезоні запрацюють в цілому 226,5 мільйона фунтів від реклами генеральних спонсорів на футболках, повідомляє sportingintelligence.com.
Це новий рекорд чемпіонату Англії. У минулому сезоні відповідний показник серед 20 клубів АПЛ був нижче на 3,6 мільйона.
Таким чином, за останні шість років загальна сума спонсорських контрактів у вищому англійському дивізіоні збільшилася більш ніж удвічі – в сезоні-2010/11 вона становила 100,45 мільйона фунтів.
Для порівняння: у 18 клубів німецької бундесліги цей показник в минулому сезоні дорівнював 101 мільйону фунтів, а у 20 клубів іспанської Примери – 65 мільйонів.
Трійка лідерів у АПЛ за спонсорськими контрактами в майбутньому сезоні виглядає так:
1. "Манчестер Юнайтед" (Chevrolet) – 47 млн фунтів
2. "Челсі" (Yokohama) – 40 млн фунтів
3. "Арсенал" (Fly Emirates) – 30 млн фунтів.